کمیته برگزاری بازی های آسیایی 2018 اندونزی،قول داد که مراسم اختتامیه این بازی ها را همانند مراسم افتتاحیه تماشایی و پر شکوه برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اندونزی، میزبان هجدهمین دوره بازی های آسیایی که روز شنبه 18 اوت مراسم افتتاحیه تحسین برانگیزی را برگزار کرد، وعده داده است که مراسم اختتامیه را نیز به همان اندازه جذاب و تماشایی برگزار کند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

هری پوربا ،مدیر این مراسم و عضو کمیته برگزاری بازی های آسیایی 2018 اندونزی، اعلام کرد که مراسم اختتامیه در روز 2 سپتامبر به اندازه مراسم افتتاحیه باشکوه و عالی خواهد بود.

کارگردانی مراسم افتتاحیه برعهده ویشناتاما، که مراسم افتتاحیه را کارگردانی کرد، خواهد بود.
هرتی گفت: این مراسم بر «جامعه واحد آسیایی» تاکید خواهد داشت.

او گفت: "ورزشکاران در میدان مسابقه باهم رقیب هستند، اما در مراسم اختتامیه ما می خواهیم همه آنها را متحد کنیم و اجازه دهیم آنها به عنوان جزئی از یک جامعه آسیایی از این مراسم لذت ببرند."
تفاوت مراسم اختتامیه با افتتاحیه آن است که در مراسم پایانی بازی ها آن حجم از حرکات موزون سنتی وجود نخواهد داشت اما هرتی گفت  با این وجود هیچ کس نمی تواند از دیدن این مراسم صرف نظر کند.

شایعه شده است که گروه موسیقی  معروف «سوپر جونیور» کره جنوبی در مراسم اختتامیه برنامه اجرا خواهد کرد ، اما هرتی گفت که نمی تواند این گزارش را تأیید کند.

دو مراسم افتتاحیه و افتتاحیه 32 میلیون دلار هزینه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: بانوی طلایی ووشوی اندونزی با دنیای قهرمانی خداحافظی کرد



انتهای پیام/

اندونزی در اندیشه مراسم اختتامیه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار