برگزاری کارگاه انیمیشن سازی توسط گروه سیف‍ژ

کارگاه انیمیشن سازی توسط گروه«سیف‍ژ»، به مدت یک هفته و برای کودکان مناطق محروم کرمانشاه و همچنین کودکان زلزله‌زده سرپل‌ذهاب برگزار می شود.

فتاحی مدیرکل اداره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت : کارگاه انیمیشن توسط گروه«سیف‍ژ» سازمان بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان برای کودکان مناطق محروم کرمانشاه و همچنین کودکان زلزله‌زده سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود.

وی گفت : در این کارگاهها که به دعوت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار می‌شود؛ «امیرحسین علیمراد»، فرزند استاد«عبدا...علیمراد»، کارگردان مطرح انیمیشن، از 3 تا 7 شهریورماه 1397، کارگاه‌های ویژه ساخت انیمیشن را برای کودکان اجرا می‌کند.

فتاحی افزود : در این کارگاهها، امیرحسین علیمراد، کارشناس متحرک سازی و انیمیشن ورکشاپ ساخت انیمیشن دو بعدی با تکنیک کات آوت را به کودکان و نوجوانان آموزش می‌دهد.

وی افزود : همچنین در این برنامه، شرکت کنندگان به ساخت شخصیت های انیمیشن می‌پردازند و با استفاده از کاراکترهای ساخته شده، انیمیت و متحرک سازی توسط شرکت گنندگان و با نظارت کارشناس مربوطه انجام خواهد شد.

فتاحی گفت : درپایان، محصول انیمیشن گروهی توسط کودکان و نوجوانان، خروجی این کارگاه خواهد بود.

وی گفت : شرکت در این کارگاه رایگان است .

سازمان سیفژ دارای سه کمیته تخصصی است که شامل «فستیوال‌ها»، «رسانه و توزیع» و «تولید» می‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

کارگاه انیمیشن سازی برای کودکان مناطق محروم کرمانشاه برگزار می شود

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.