فرهنگیان و دانش‌آموزان کرمانشاهی توانستند در مرحله کشوری جشنواره تولید محتوای الکترونیکی، از نظر تعداد برگزیدگان، همراه با استان‌های اصفهان و خوزستان، رتبه سوم کشوری را از آن خود کنند.

یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: فرهنگیان و دانش‌آموزان کرمانشاهی توانستند در مرحله کشوری این جشنواره و از نظر تعداد برگزیدگان، همراه با استان‌های اصفهان و خوزستان، رتبه سوم کشوری را از آن خود کنند.

وی با تأکید بر لزوم تولید ابزارها و استفاده از آنها در انتقال مفاهیم آموزشی و پرورشی، گفت: باید از فناوری‌های جدید در آموزش، بیشترین بهره‌برداری صورت گیرد و مواد آموزشی الکترونیکی باید جذاب، دلچسب و بروز باشد.

وی افزود :  2155 نفر از معلمان، دانشجویان و دانش‌آموزان استان برای شرکت در این جشنواره، در سایت رشد ثبت‌نام کردند که از این تعداد 1145 اثر به دبیرخانه استانی ارسال شد که پس از داوری، تعداد 60 اثر از معلمان، 1 اثر از دانشجومعلمان و 40 اثر از دانش‌آموزان به مرحله کشوری راه یافتند. در نهایت 7 اثر از معلمان و 2 اثر از دانش‌آموزان حائز رتبه کشوری شدند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

7 اثر از معلمان و 2 اثر از دانش‌آموزان کرمانشاه حائز رتبه کشوری شد

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.