دیدار نماینده وزیر فرهنگ با خانواده شهدای منا در مهاباد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به عنوان نماینده وزیر با خانواده های شهدای منا در مهاباد دیدار و از آنان دلجویی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از مهاباد،نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با خانواده های شهید محمد امین پیروت پور، اسماعیل چوپان نیک و عثمان پیروتی دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام ناصر خدایاری در این دیدار با ابلاغ سلام وزیر و استاندار آذربایجان غربی به خانواده های شهدای منا، گفت: به نیابت از 'سید عباس صالحی' وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و به دستور وی برای دیدار با خانواده شهدای منا به مهاباد سفر کرده ام.

وی با دلجویی از خانواده های شهدا و گفت و گوی مستقیم با آنان افزود: در صورت وجود مسائل و مشکلات خانواده شهدای منا، آنها را به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منتقل خواهم کرد.

وی همچنین در خصوص رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ آذربایجان غربی در خصوص فعالیت های فرهنگی گفت: توجه به عدالت فرهنگی مهمترین اولویت است و سرمایه های فرهنگی به صورت عادلانه در استان ها توزیع خواهد شد؛ بر این اساس به مناطق محروم بیشتر اهمیت داده می شود.

در این دیدارها خانواده های شهدای منا در مهاباد نیز از توجه مسوولان و عنایت آنان تشکر کردند.

در این دیدار امام جمعه، فرماندار، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مهاباد نیز حضور داشتند.

فاجعه منا دوم مهرماه 1394 همزمان با روز عید قربان و هنگام حرکت زائران برای رمی جمرات روی داد.

انتهای پیام/ع

دیدار با خانواده شهدا 

منبع:ایرنا

برچسب ها: شهدا ، حج تمتع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.