راه اندازی پزشکی آب درمانی در استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت : پزشکی آب درمانی در اردبیل راه اندازی می شود.

بهنام جو ، استاندار اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت : مجتمع آبدرمانی وقتی ثمربخش است که توسط سرمایه گذار توانمند، مجهز به امکانات لازم برای استفاده گردشگران داخلی و خارجی باشد .

وی با بیان اینکه توجه ویژه دولت به امر گردشگری باعث شده است از محل اشتغال فراگیر تسهیلات خوبی برای این بخش اختصاص یابد ، از تصویب اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به یک پروژه گردشگری استان خبر داد.

استاندار اردبیل در خصوص راه اندازی پزشکی آب درمانی گفت : بعد از هفته دولت طی تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه های ترکیه طرح پزشکی آبدرمانی استان قطعی خواهد شد و پزشکان استان برای آموزش ۶ ماهه به ترکیه اعزام می‌شوند و پس از پایان دوره و کسب مهارت های لازم در بهترین آب درمانی های استان مستقر خواهند شد.

بهنام جو با اشاره به اینکه میزان درآمد سالانه مردم استان از متوسط درآمد کشوری پایین است ، افزود: توسعه گردشگری کشاورزی، گردشگری روستائی و عشایری و توریسم درمانی و آبدرمانی های استان برای  رشد و رونق اقتصادی استان برنامه ریزی و اجرا می شود که از شمال تا جنوب استان را در برمی گیرد‌.

وی تصریح کرد : جامعه هدف برنامه های گردشگری استان هم وطنانمان از نقاط مختلف کشور در وهله اول و مسلمانان و شیعیان کشورهای مسلمان جهان در وهله بعدی است و اطمینان داریم اگر مجتمع های آبدرمانی مدرن در استان احداث شود و پزشک آب درمانی راه اندازی شود قطعاً زائران مشهد مقدس و قم از کشورهای مسلمان سراسر جهان، استان اردبیل را مقصد بعدی گردشگری خود انتخاب می کنند.

انتهای پیام/ع

توسعه و تجهیز آب های درمانی در استان اردبیل



 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.