همزمان با بزرگداشت دهه فرخنده ولایت و هفته دولت تسهیلاتی برای خرید کتاب از طریق کتابفروشی‌ها در طرح " تابستانه کتاب " در نیشابور ارائه می‌شود.

طرح تابستانه کتاب در نیشابور اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ خلیل الله عراقی سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابورگفت: این تسهیلات به دستور معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می‌شود.

وی افزود: در این طرح کتابفروشی‌هایی که شرایط لازم را دارا هستند پس از ثبت نام می‌توانند کتاب‌های خود را که با شرایط تعیین شده مطابقت دارد ، به خریداران بفروشند.

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور ادامه داد: طرح "تابستانه کتاب" تا 8 شهریور 97 در کتابفروشی‌های سراسر کشور برگزار می‌شود که بر این اساس علاقه‌مندان با همراه داشتن کارت ملی، می‌توانند از تخفیف 15 تا 25 درصدی خرید کتاب تا سقف 100 هزار تومان استفاده کنند.

عراقی با اشاره به کتابفروشی‌های این طرح گفت: پاتوق کتاب در خیابان، ولی عصر، کتابفروشی نشر دانش در خیابان شهید جعفری، کتابفروشی نور دانش واقع در ابتدای خیابان موعود و کتابفروشی یار مهربان واقع درپاساژ، ولی عصر طبقه همکف، ارئه دهندگان این طرح در نیشابور هستند.

وی افزود: بمنظور حمایت از تولید داخلی در طرح تابستانه کتاب، میزان یارانه خرید برای کتاب‌های تألیفی ۲۵ درصد و کتاب‌های ترجمه شده ۱۵ درصد است که مؤسسه خانه کتاب به نمایندگی از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبلغ یارانه خرید کتاب را به کتابفروش‌ها پرداخت خواهد کرد.
 
انتهای پیام // ف. ش
 

ارائه تسهیلات به خریداران کتاب در نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار