سرهنگ حیدری یکی از تمرکزهای اصلی مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی را نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این فضا برشمرد.


امروز استکبار جهانی از طریق فضای مجازی برای تحریف واقعیت استفاده می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری سرهنگ حمید حیدری رئیس مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای با اصحاب رسانه صبح امروز در ساختمان شهید کاظمی ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد. این نشست خبری پیرامون اولین جشنواره و نمایشگاه ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به منظور تصریح روند برگزاری این جشنواره برگزار شد.

سرهنگ حیدری گفت: همه‌ی آحاد مردم در حماسه جاودان هشت سال دفاع مقدس شریک هستند و امروز همگی باید دست به دست هم دهیم و این حماسه جاودان را به نسل سوم و چهارم انقلاب منتقل کنیم.

رییس مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی افزود: هنگامی که جنگ تحمیلی علیه کشور ما آغاز شد، ما حتی سیم‌خاردار را هم وارد می‌کردیم، اما امروز به نقطه‌ای رسیده‌ایم که آمریکایی‌ها قدرت ایران اسلامی در صنعت موشکی را دستاویزی برای ایران هراسی قرار می‌دهند.

سرهنگ حیدری در ادامه گفت: همانطور که در دفاع مقدس و هشت سال پر افتخار مردم در آن حضور گسترده داشتند امروز برای نگهداری این حوادث هم باید خودمردم دست به دست هم بدهند. استفاده از امکانات فضای مجازی در نشر و توسعه ارزش‌های دفاع مقدس به نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی یکی از مهترین اقدامات این مرکز است. وی افزود: امروز تمرکز استکبار جهانی روی تحریف واقعیت است تا در بستر فضای مجازی بین مردم و مسئولین فاصله و اختلاف بیاندازند.

رییس مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی در ادامه با اشاره به اقدام گوگل و فیسبوک در ۴۸ساعت اخیر مبنی بر مسدودسازی هزاران صفحه و حساب‌کاربری ایرانی‌ در فضای مجازی به دلیل تصور آنان درباره احتمال تاثیرگذاری این حساب‌ها و صفحات در انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا، این موضوع را نشانه‌ای بر لزوم توجه هرچه بیشتر ما به بستر فضای مجازی دانست.

سرهنگ حیدری در خصوص این جشنواره نیز گفت: مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس فضای مجازی و ماهواره‌ای قصد دارد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اولین جشنواره و نمایشگاه فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی را برگزار کند.

وی در این رابطه افزود: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از امروز تا پایان آبان ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند تا از برگزیدگان این آثار در آذر ماه در همایشی که در باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار می‌شود تقدیر شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتباطات ، برترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار