مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: ارزش کالا‌های احتکاری مکشوفه در آذربایجان شرقی بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ یوزباشی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت:ارزش کالا‌های احتکاری مکشوفه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان است و تلاش می‌شود این کالا‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن و به منظور تنظیم بازار، به دست مصرف کنندگان نهایی یعنی مردم برسد.

وی گفت: با فعال شدن ستاد مبارزه با احتکار در استان، ۱۵ پرونده احتکار به سازمان تعزیرات حکومتی استان رسیده و پرونده‌ها در دست بررسی است.

وی افزود: حکم قطعی ۲ پرونده صادر شده و ۱۱ پرونده هم در مرحله قطعی شدن حکم است.

وی افزود: ارزش کالا‌های احتکاری مکشوفه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان است و تلاش می‌شود این کالا‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن و به منظور تنظیم بازار، به دست مصرف کنندگان نهایی یعنی مردم برسد.

خدابخش استاندار آذربایجان شرقی نیز افزود: اجناس احتکار مکشوفه برا‌ی استفاده مردم، از امروز در شبکه‌های توزیع قرار می‌گیرد.

وی با بیان این که اصل بر این است که هیچ احتکاری صورت نگیرد گفت: هم اکنون سازمان تعزیرات حکومتی استان برای ۲ محموله احتکاری کشف شده شامل ۱۰ هزار تن میلگرد و ۶ هزار تن برنج حکم قطعی صادر کرده است و این محموله‌ها به منظور تنظیم بازار از امروز با نرخ مصوب دولتی توزیع می‌شود.

به گفته وی، ۶۰ درصد میلگرد‌ها با اولویت طرح‌های عمرانی ملی، توسط معاونت عمرانی استانداری به طرح‌های عمرانی شهرستان تبریز و ۴۰ درصد به طرح‌های عمرانی دیگر شهرستان‌های استان اختصاص یافته و بقیه از طریق فروشندگان در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

استاندار خاطرنشان کرد: برنج‌های احتکاری هم برای مصرف مردم و مصرف کنندگان با نرخ مصوب سازمان حمایت از مصرف کننده در شبکه‌های متعدد توزیع استان قرار می‌گیرد. 

 

انتهای پیام/ش

توزیع اجناس احتکار مکشوفه دربین مردم

برچسب ها: قاچاق ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.