در پی شهادت ۴ نفر در حادثه آتش سوزی جنگل های مریوان؛

اعلام یک روز عزای عمومی در مریوان

در پی حادثه دردناک آتش سوزی روز گذشته در مریوان، فرماندار و امام جمعه مریوان ضمن تسلیت این حادثه ناگوار یک روز را عزای عمومی در شهرستان مریوان اعلام کردند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمد شفیعی فرماندار و ماموستا شیرزادی شهرستان مریوان در پیامی ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از حافظان محیط زیست مریوان در حادثه آتش سوزی جنگل‌های این شهرستان یک روز عزای عمومی اعلام کردند.

حادثه دردناک آتش سوزی ظهر روز شنبه 3 شهریورماه که منجر به جان باختن 4 نفر از همشهریان عزیزمان شد بدون شک یکی از تلخ‌ترین خاطرات چند سال اخیر در شهرستان مریوان بود.

بدین وسیله ضمن ابراز تأثر قلبی و تسلیت به بازماندگان و آرزوی صبوری برای آنان از درگاه ایزد منان، برای ارواح جان‌باختگان این حادثه قرین رحمت و مغفرت واسعه‌ی الهی را مسئلت می‌نماییم.

همچنین امروز به همه دستگاه‌های اداری و دولتی دستور داده می شود که در مراسم تشییع دو کارمند جوان منابع طبیعی و دو فعال محیط زیستی شهرستان مریوان شرکت نمایند و جهت ادای احترام به خانواده‌های عزیز و داغدار این حادثه، امروز یکشنبه 4 شهریورماه در شهرستان مریوان عزای عمومی اعلام می نماییم و امیدواریم خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه، ما را شریک غم خود بدانند.

انتهای پیام/م

یک روز عزای عمومی در شهرستان مریوان اعلام شد

برچسب ها: حوادث ، منابع طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار