رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی از بهره برداری از ۶۸ طرح کشاورزی خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ آنجفی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: تا پایان هفته دولت ۶۸ طرح کشاورزی با اعتبار حدود ۱۴۹ میلیارد ریال در استان مرکزی به بهره برداری می‌رسد.

آنجفی افزود: این طرح‌ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم ۵۱۵ نفر شغل ایجاد کرده هزار و ۹۸۳ خانوار از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند خواهند شد.

وی اضافه کرد: از اعتبار ۱۴۸ میلیارد و ۸۸۸ میلیون ریالی که صرف این طرح‌ها شده است ۶۶ میلیارد و ۲۳۸ میلیون ریال آورده شخصی بهره برداران و بیش از ۸۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی و به صورت تسهیلات در اختیار کشاورزان گذاشته شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی ادامه داد: این طرح‌ها متنوع بوده و در زمینه‌های تکثیر و پرورش ماهیان زینتی، آبیاری تحت فشار، لایروبی، پرورش ماهیان سردآبی و قزل آلا، مرمت قنات ها، ساخت و بهسازی کانال‌های انتقال آب کشاورزی، لوله گذاری، و ایجاد جاده بین مزارع است.

وی بیان کرد: از این ۶۸ طرح، ۲۲ طرح در ساوه، ۱۴ طرح در شهرستان خنداب، ۱۱ طرح در کمیجان، ۸ طرح در اراک، ۶ طرح در آشتیان، ۶ طرح در شازند، ۴ طرح در محلات، ۳ طرح در دلیجان، ۲ طرح در فراهان و ۲ طرح در شهرستان زرندیه اجرا شده و به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ ج

۶۸ طرح کشاورزی استان مرکزی آماده افتتاح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.