سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت:اساس برگزاری نمایشگاه‌ها شناخت کالا‌ها و تولید کنندگان و ایجاد ارتباط بین تولید کننده ومصرف کننده و حذف واسطه‌ها است.

نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی فرصتی برای ارتباط بی واسطه تولید کنندگان ومصرف کنندگانعلی باخرد، سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در حاشیه بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی مشهد در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت:برخی از تولید کنندگان به رغم کیفیت بالای محصولات تولیدی آنها شناخته شده نیستند و بعضا توان پرداخت هزینه‌های سنگین تبلیغات را ندارندکه چنین نمایشگاه‌هایی به دیده شدن وشناخته شدن محصولات  این تولید کنندگان کمک شایانی می‌کند.

وی در خصوص ضرورت برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی در مشهد  گفت:یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های این نمایشگاه کمک برای شناختن مواد اولیه تولید شده در کشور است و در صورتی که حلقه‌های واسط بین تولید کننده ومصرف کننده نتواند مواد خام داخلی را شناسایی کند ممکن است به سمت واردات کشیده می شود.
 
سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی  افزود:این  مسئله به واسطه هزینه  خروج ارزی می‌تواند ضرری برای کشور باشد.

باخرد گفت: با توجه به بین المللی بودن این نمایشگاه و اینکه از بیشتر استان‌های کشور در آن شرکت می‌کنند می‌تواند  فرصت بسیار خوبی برای تولید کنندگان ومصرف کنندکان باشد.
 
انتهای پیام//م.ص
 

گشایش نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.