جزییات حادثه حمله سرنشین لندکروز به مامور راهور در استان فارس را به روایت این افسر از نظر می گذرانید.

ناگفته‌های مامور راهور پس از حمله سرنشین لندکروز/ از توهین‌ به لباسم نمی گذرم!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باز هم انتشار یک فیلم در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شد. این‌بار اما صحنه ضرب‌و‌شتم یک پلیس راهنمایی و رانندگی بود که واکنش مخاطبان و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشت. آن‌چه در این فیلم کوتاه و چند ثانیه‌ای به تصویر درآمد، صحنه‌های حمله وحشیانه جوان بلندقامتی به یک افسر راهنمایی و رانندگی میانسال بود. این حادثه در محدوده دشت ارژن استان فارس رخ داد.

آن‌طور که در تصاویر مشخص بود، مامور راهور زیر ضربات مشت و لگد پی‌در‌پی جوان معترض بشدت مضروب شد و در نهایت هم این افسر با کمک و وساطت مردم و شاهدان از این درگیری رها شد. همین چند ثانیه کوتاه کافی بود که این فیلم به یکی از پربازدیدترین تصاویر شبکه‌های اجتماعی تبدیل شود. فیلم فحاشی و ضرب‌وشتم پلیس در یکی از جاده‌های استان فارس با واکنش‌های زیادی هم همراه شد تا اینکه صبح دیروز نیروی انتظامی هم در واکنش به این حادثه از شناسایی و دستگیری جوان ضارب و هتاک به افسر راهنمایی و رانندگی خبر داد.


بیشتر بخوانید:از لندکروز گرانقیمتی که با «آبروی پلیس» برخورد کرد تا سیلی نماینده مجلس به صورت ناجا+تصاویر


ماجرا مثل همه سوژه‌های پربازدید در شبکه‌های اجتماعی استارت خورد. تصویر چند ثانیه درگیری که یک طرف آن پلیس بود. این‌بار اما یک افسر راهور در حالی ‌که چند قدمی بیشتر با خودروی راهنمایی و رانندگی فاصله نداشت، بشدت از سوی جوان ناشناسی مورد ضرب‌وشتم قرار گرفت. آن‌طور که تصاویر کوتاه این فیلم نشان می‌داد، جوان حمله‌کننده با حالت اعتراض چندبار به طرف این مامور حمله کرد و او را زیرمشت و لگد گرفت. در گوشه تصویر زنجیره‌ای از خودرو‌ها در جاده نمایان بود که نشان از بروز این حادثه در حریم یکی از جاده‌های داخلی داشت. در حالی این فیلم به سرعت در شبکه‌های مختلف دست به دست می‌شد که محل حادثه جاده شیراز به کازرون در محدوده دشت ارژن اعلام شد. درباره این درگیری شایعاتی هم مطرح شد. توقیف خودرو به دلیل سبقت غیر مجاز، منحرف و درنهایت واژگون‌شدن خودروی ضارب ازجمله دلایلی بود که درخصوص این درگیری مطرح شد.

اما سروان علیرضا رئیسی، مامور راهوری است که در این حادثه مورد ضرب و شتم قرار گرفت. افسر باسابقه‌ای که به گفته خودش دو سال دیگر بازنشسته می‌شود. این مامور وظیفه شناس هنوز علت این حادثه هم را به درستی نمی‌داند، اما هرچه هست، او به دنبال این حمله از ناحیه پا و صورت زخمی شده است. آن چه در ادامه می خوانید، جزییات این حادثه از زبان این پلیس راهنمایی و رانندگی است:

شما چند سال دارید؟

٤٧ سال.

چند سال است که در پلیس خدمت می‌کنید؟

حدود ٢٨ سال. من کمتر از دو سال دیگر بازنشست می‌شوم.

چه شد این اتفاق افتاد؟

ساعت حوالی ٧ بعداز ظهر بود و من مشغول کنترل جاده شیراز به کازرون بودم. حدود ١١ کیلومتری شیراز یک دستگاه ٢٠٦ دچار نقص فنی شده بود. همین مسأله هم ترافیک سنگینی ایجاد کرده بود. من هم برای کمک به آنها رفتم. البته هم خودروی راهنمایی و رانندگی و هم خودروی ٢٠٦ را به حاشیه جاده هدایت کردیم تا ترافیک باز شود.

مشغول بررسی نقص فنی خودرو بودیم که یک خانمی از داخل همان خودرو فریاد زد تصادف، چند خودروی گذری هم با صدای بلند به من و همکارم اعلام کردند که یک خودرو در لاین مخالف واژگون شده است. آن موقع ما در مسیر کازرون به شیراز بودیم، اما لندکروز در لاین مقابل دچار حادثه شده بود. بلافاصله دور زدیم و در لاین مخالف کنار لندکروز حادثه دیده توقف کردیم. از راننده مشخصات خودرو را گرفتم. درباره وضع سرنشین‌ها هم سوال کردم، خودش گفت کمی از ناحیه کتف احساس درد دارد، البته یک پسر خردسال هم همراهش بود که ظاهرا هیچ مشکلی نداشت. من به طرف عقب خودرو رفتم تا شماره پلاک را یادداشت کنم که ناگهان دیدم جوان تنومندی به طرف من حمله کرد. او فریاد می‌زد خودروی ١٥٠ میلیون تومانی من از بین رفت و به سرعت به طرف من می‌آمد.

بعدش چه شد؟

هیچی، حسابی از خجالت ما درآمد. چند ضربه به سر و صورتم زد. با لگد به کمر و پاهایم هم ضربه زد. مدام هم فحاشی می‌کرد، من هم تنها بودم. فقط راننده با من بود. بالاخره بعد از چند دقیقه با وساطت مردم درگیری خاتمه پیدا کرد.

یعنی انحراف و واژگونی لندکروز هیچ ارتباطی با شما یا همکارانتان نداشت؟

نه هیچ ربطی نداشت. همان طور که گفتم ما کنار خودروی ٢٠٦ در لاین مخالف بودیم. ضمن این که من تنها بودم و هیچ یک از همکارانم آنجا نبودند.

دلیل حمله ور شدن او به طرف شما چه بود؟

هنوز هم به درستی نمی‌دانم، اما در صحبت‌هایش فریاد می‌زد که ١٥٠ میلیون تومان از بین رفت و تو می‌خواهی من را جریمه کنی. شاید تصور می‌کرد که من قصد جریمه کردن او را دارم که البته باید این کار را هم می‌کردیم اما چون آن خودروی ٢٠٦ خراب شده بود، همکارم پشت دوربین نبود. البته بعدا مشخص شد که این لندکروز ١٣٧ کیلومتر سرعت داشته درحالی که سرعت مجاز در آن محدوده ٨٠ کیلومتر است.

اما در برخی شایعات علت حادثه تعقیب لندکروز از سوی همکاران شما به دلیل رعایت نکردن سرعت مجاز عنوان شده است؟

اصلا چنین چیزی صحت ندارد. من تنها مامور حاضر در آن منطقه بودم. البته که اگر تعقیبی هم در کار بود، باز قانون به ما این اجازه را داده تا خودروهای متخلف را تعقیب و متوقف کنم، اما در این حادثه هیچ تعقیب و گریزی در کار نبوده است.

شما در این حادثه صدمه هم دیدید؟

بله از ناحیه و پا و صورت. بعد از خاتمه درگیری توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدم. پایم در آتل است و صورت هم چند بخیه خورده است.

آن طور که در تصاویر مشخص است، شما در این درگیری هیچ واکنشی از خودتان نشان ندادید. این کار دلیل خاصی داشت؟

ما قانونا اجازه داریم از خودمان دفاع کنیم. البته من شرایط را برای ادامه درگیری مناسب نمی‌دیدم. چون تصور این است که لندکروز همراه چند خودرو دیگر به صورت خانوادگی در محل حاضر بودند و ادامه درگیری می‌توانست عواقب بدی داشته باشد. به همین دلیل ترجیح من این بود که درگیری خاتمه پیدا کند.

شما از فرد ضارب شکایت کرده‌اید؟

بله هم من و هم پلیس پیگیر ماجرا هستیم. ضارب هم شناسایی شده و به زودی دستگیر می‌شود. من از توهین‌هایی که به من و لباسم شد گذشت نمی‌کنم.

منبع:شهروند

انتهای پیام/

گفتگو با ماموری که مورد حمله سرنشین لندکروز قرار گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۷
متاسفانه قانون رعایت نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۷
یک راننده لندکروز خوب ، یک راننده لندکروز مردست.
این ها رو باید تکه تکه شون کرد انداخت جلو سگ ها
Iran (Islamic Republic of)
عبدالرشیدایمری
۰۵:۵۸ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
باسلام واقعا ناراحت شدم فکرکردم پدرم را دارندکتک می زنند کسی که جای دفاع داشت خیلی مهربانانه برخورد می کرد
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۲۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
بااحترام به جناب سروان رئیسی جنابعالی حق گذشت کردن ندارید ودرخواست ما اجرای اشد مجازات است . به تمام ملت ایران توهین شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
البته اون شخص حق چنین حرکتی نداره و باید مجازات بشه ، چشمش کور با ماشینش سرعت زیاد نره . ولی تا آدم درست و کامل از ماجرا خبر دقیق نداره نباید قضاوت کنه . این مملکت مردمش بر اساس "میگن" و "گفتن" نظر کارشناسی میدن. اینکه مامور گرامی میگه اینجور قبول نیست.
Iran (Islamic Republic of)
بهادری
۲۱:۵۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
با سلام
با اطمینان میگویم از راننده در مورد حرکاتش سئوال شود پشیمان است علت هم اینه فشار اقتصادی آدم و روانی میکنه نمیدونه چطوری با شرایط نامطلوب کنار بیاد ناخودآگاه فکر میکنه آخر خطه دست به اعمال ناشایست میزنه مامور وظیفه شناس هم متوجه شرایط روانی شخص شده که از زد و خورد اجنناب کرده چه بسا قتلی اتفاق می افتاد
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۹:۴۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
اون جای پدرش بودخیلی کارش زشت بودزشت تراینکه بعضیاتماشاچی بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
چقدر نظر دادن!!!!!!!!!

اعدام...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
اگر پلیس از شکایت بگذرد من نمی گذرم. .
Iran (Islamic Republic of)
فرشته ای امیدوار به رحمت پروردگار
۲۱:۰۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
اگه اون روز که دراویش برا پلیس خط و نشون می کشید باهاش برخورد شده بود امروز این نو کیسه به مامور وظیفه شناس ناجا حمله نمی کرد...

چهار تا سلبریتی هم همیشه از آشوب گران حمایت می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
زباید مهره داغ شود تا عبرتی شود برای سایر جانیان
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۴:۳۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
باعث تآسف است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
وظیفه هر انسان است که حادثه دیده را دلداری کند تا از آن شوک بیرون آید
Iran (Islamic Republic of)
George
۱۲:۲۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
ماشین ۱۵۰ میلیونی ؟!
در حالی که خود من سه ماه پیش به دلیل مشکلات مالی مال خودم رو فروختم ۴۶۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
متاسفانه یک بچه سوسول که معلوم نیست لندکروز یک میلیاردی را از چه راهی بدست آورده به خودش اجازه میده به یک مامور مظلو م و خدمتگذار این مملکت فحاشی و ضرب و شطم کند فقط این بچه سوسول را دستگیر کنید و تحویل مردم بدهید تا دمار از روزگارش در بیاورند .
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۱:۱۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
از بس سریال هشدار برای کبرا 11 رو تلویزیون تکراری پخش میکنه راننده لندکروز باورش شده
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگ
۱۰:۴۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
والا موقع درگیری یا با تیر راننده رو میزد یا اسپری فلفل رو خالی میکرد تو چشش ................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی
۱۰:۰۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
الان پراید شده چهل تومن چجوری این لندکروز 150 قیمتشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
باید این موضوع حتما از سوی قوه قضاییه مورد بررسی قرار بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ر
۰۹:۵۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
هربچه سوسول سوار بر خودرو ملیاردی میشه باید با این آدم نادان بشدت برخورد شود
Netherlands
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
کدوم لنکروز 150میلیون تومان هست تا من هم یکی از انان رابخرم!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۹:۱۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
ما به هیچ عنوان راضی به رضایت نیستیم باید تنبیه بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
خدا خودش بهمون رحم کنه با اینگونه رفتارها....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
باید دانه درشت ها اعدام شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
این مامور حافظ امنیت منو شماست باید رانده سخت مجازات بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
شاید اگر دوربین ۱۲۷ کیلومتر سرعت غیرمجاز لندرور را ثبت کرده تعقیب و گریز را هم باید ثبت کرده باشد که همینطور است ولی ما در مورد اعمال خودمان وکیلیم و در مورد اعمال دیگران قاضی واین خیلی بده
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۰۸:۰۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
سلام راننده خاطی باید به شدت مجازات بشه اگر این مامورین زحمت کش نباشن مردم در جاده ها امنیت واسایش برای رانندگی ندارن کاش در مجلس یه قانون تصویب می شد حداقل مامورین یه وسیله دفاعی داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۰۸:۰۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
سلام راننده خاطی باید به شدت مجازات بشه اگر این مامورین زحمت کش نباشن مردم در جاده ها امنیت واسایش برای رانندگی ندارن کاش در مجلس یه قانون تصویب می شد حداقل مامورین یه وسیله دفاعی داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
صحنه ی خیلی بدی بود که به مامور دولت اونم در حین خدمت فحاشی بشه و مورد ضرب و شتم قرار بگیره ... باید با ایشون برخورد قطع بشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
همه هم پر ادعا الان از همین جون حرف بزنی همه رو مسخره میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
اولا یارو داد میزنه ماشین یک میلیاردیم داغون شد نه 150 میلیون تومان.
دوما آقا پلیسه هم یه دست به سنگ کوچیکی شدن ولی دیگه نتونستن کار دیگه ای بکنن وگرنه...
-
ناشناس
۰۷:۲۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
باید به پلیس احترام گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
اون ضارب رو باید آدم کرد تا از این کارا نکنه
Australia
ناشناس
۰۶:۲۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
اعدام در ملا عام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
ما که در صحنه نبودیم نمیدونیم ماجرا چی بوده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
ما که در صحنه نبودیم نمیدونیم ماجرا چی بوده ؟
Iran (Islamic Republic of)
سلام مصطفی شاکری
۰۶:۰۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
کجای دنیا شخص متخلف اجازه داره به مامور قانون درهین انجام وظیفه گستاخی کنه
اولا ان وکیلی که به صورت مامور سیلی زده باید تنیه بشه چون خیلی بی ادب بود
دوم آقای پلیس تحت هیچ شرایتی رضایت نده
تا آن گستاخ وبی ادب یاد بگیره آدم وار رانندگی کنه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۵:۵۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
سرعتش زیاد بوده پلیس خواسته جلوش را بگیره اونم ترمز کرده و ماشین چپ شده.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۵:۴۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
سلام من کامیوندار هستم.متاسفانه در بعضی اوقات خود همین ماموران راهنمایی باعث بروز مشکل میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
افراد شرور باید مقطوع النسل بشوند تا ژن معیوبشان به نسل های بعد منتقل نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
الان باید برخورد جدی بشه تا دوباره این اتفاق نیفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
واقعا پلیس مظلوم واقع شده و ان ضارب دق دلشو سر این بنده خدا خالی کرد حتما باید پیگیری شود اگر هر شخصی بخودش اجازه حمله به پلیس را بدهد که سنگ روی سنگ بند نمیشه ما هر چه امنیت داریم بخاطر زحمات این قشر زحمت کش است
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۳:۵۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
باید دانه درشت ها اعدام شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
از همه بدتر تماشگران هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
با سلام ان افراد که مثل چوب خشک نظاره گر ماجرا هستند جرمشان ازنظر اخلاقی کمتر ازان جوان ضارب کمتر نیست شماروبخدا دراینگونه مسایل پادرمیانی کنید مشکل بیشتر کش نرود قدیما ما حتی پی کتک را بجان میخریدم من خودم یک بار در برخورد یک جوان با مامور راهور مشکل را حل کردم وان جوان خیلی سپاس گذار بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
سلام افسر محترم خواهشا گذشت نکنید که درس عبرتی برای دیگران بشه ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
آقای مأمور زحمت کش که همیشه در جاده‌ها کمین می‌زنی تا مردم رو به‌خاطر ۲تا سرعت اضافی جریمه کنی. تو جاده‌ای که ۹۵تاست میری بعد از تابلوی ۸۰ می‌ایستی که جریمه کنی. خسته نباشی واقعاً. بعدش اون ۱۵۰میلیون که الان پول یه ساندرو هست. یا اون راننده نمی‌فهمیده چی میگه
United States of America
hadi
۰۱:۴۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
خودروی ۱۵۰ میلیونی ؟؟؟!!!!! آقا الان لاشه اون لند کروز ۵۰۰ میلیون می ارزه واقعا ؟؟؟؟؟
United States of America
hadi
۰۱:۴۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
خودروی ۱۵۰ میلیونی ؟؟؟!!!!! آقا الان لاشه اون لند کروز ۵۰۰ میلیون می ارزه واقعا ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۳۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
هم قانونا حق داری داری شکایت کنی هم شک نکن مردم پشتت هستند مرد . اون لباس احترام داره خود شما که دارید به مردم خدمت میکنید احترام دارید .
من به عنوان یک ایرانی واقعا ناراحت شدم که همچین برخوردی را با یک پلیس دیدم و از نیروی انتظامی و پلیس راهبر درخواست دارم هیچگونه از حق و حقوق خود نه در این مورد و نه در موارد مشابه که فراوان هم هست کوتاه نیایند .
به سر ما چی اومده که به یک نیروی در حال خدمت برای رفاه و امنیت خودمون اینچنین حمله میکنیم ؟
Germany
سروش
۰۱:۳۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
ممنون از تحلیل خوبتون...
پلیس قوی امنیت کشود است.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۱:۲۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
با سلام.ای کاش مامورین راهنمایی و رانندگی با تمانینه و آرامش بیشتری با افراد متخلف برخورد کنن.من تحت هیچ شرایطی این درگیری که با این افسر انجام شده رو قبول ندارم ولی خودم چندین مورد از افسران راهنمایی رو دیدم که با لحن خشن و یکطرفه با رانندگان برخورد میکنن.ای کاش که معنی راهنمایی رو بیشتر اجرا کنیم.تو قوانین راهنمایی و رانندگی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
واقعا ناراحت شدم..لندکروزت بخوره سرت..چرا مامور میزنی..
مجازاتش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
واقعا ناراحت شدم..لندکروزت بخوره سرت..چرا مامور میزنی..
مجازاتش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
واقعا این ضارب باید در زندان به سر ببره
Canada
ناشناس
۰۰:۵۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
ای داد وبیداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
باید ضارب مجازات شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
واقعا جای تاسف دارد! ازپلیسی که درسرما وگرما وشرایط بدی آب وهوا خدمت می کند وازخیلی مسائل زندگی محروم هست بایستی تقدیر کرد نه تنها تقدیرنمی شود بلکه مورد ضرب وجرح هم واقع می شوند.متاسفانه بی ادبی خیلی زیاد شده .!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
ما هم منتظر برخورد قاطع با این افرادی که فکر میکنن چون پول دارن هر کاری میتونن بکنن
Iran (Islamic Republic of)
hamid
۰۰:۲۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
جای پدرتو داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
درود بر دلاورمردان نیروی انتظامی باید این فرد گستاخ مجازات بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
باید به شدت با خاطی برخورد شود سرعت غیرمجاز رفتی طلبکار هم هستی؟ هر کجا هستی گیرت میارن و دادگاهی میشوی تا پا را از گلیمت دراز نکنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
مسلما باید با اون ضارب برخورد قاطع بشه که دیگه از این کارا نکنه و بقیه پولدارا فکر نکنن جاده و امکانات عمومی فقط مال اوناست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۵۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
ضارب باید کتک بخوره ک دیگ دست رو پلیس بلند نکنه
Germany
ناشناس
۲۳:۵۲ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
متاسفانه، هیچکس صحبتهای سرنشینان لند کروز را نشنید!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۵۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
احتمالا فرد ضارب مواد روان گردان استفاده کرده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۳۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
سلام از بین بردن حرمت پلیس یعنی از بین رفتن امنیت من و خانواده من و من از پلیس و ناجا میخواهم که به شدت و بدون هیچ گونه گذشتی با این پست فترت برخورد کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
یکمی ازون چیزی که مامور میگه باید فرق کنه داستان. اولا لندکروز 1 میلیارده نه 150 میلیون بعدم ما گاهی اوقات رفتاری خارج عرف مامورای راهنمایی و رانندگی رو دیدم.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۸:۵۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
باید اون راننده لند کروز مجازات شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
اصلا گذشت نباید بشود.اگر گذشت بشود دفعه بعد بیشتر حتاکی خواهند کرد.لطفا به شدت بر خورد کنید.مماشات بامجرم یعنی کمک به منکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
باید دید واقعا همه لیاقت پوشیدن این لباس را دارند الان برازنده برخی هاشون نیسن متاسفانه و سوختن تر و خشک خدا به دادهمه برسه فقط عدل خدا به امید تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
یک میلیاردی نه صدوپنجاه ملیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
چرا نیروی انتظامی آموزش قوانین رانندگی را در سیما متوقف کرده ، پس از مدتی طبیعی است که مردم قوانین رانندگی را فراموش میکنند از قبیل سبقت از لاین وسط بجای لاین سمت چپ در بزرگراهها ، استفاده از بوق برای تنبیه بقیه ، عدم تنظیم نورچراغها و حرکت با نور بالا در شب ، حرکت موتور سیکلتها بدون چراغ در شب و تک چرخ زدن ، هجوم خودروها وقتی چراغ چهارراه سبز میشود بدون اجازه دادن به تخلیه چهار راه از خودروهای باقیمانده و ....
Iran (Islamic Republic of)
پیام
۰۹:۰۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
اینا که فرمودین با آموزش قوانین حل نمیشه، در اثر عدم آموزش قوانین هم بوجود نیومده
Germany
مرتضی
۲۲:۵۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
این که فرمایشات پلیس زحمتکش است.باید راننده ۲۰۶ و لندکروزر را هم پیدا کرد و با آنها مصاحبه کرد.در غیر اینصورت یکطرفه به قاضی رفتن است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
در هر صورت هیچ کس اجازه توهین و کتک زدن پلیس رو نداره این رو بفهم
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۹:۰۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
باید هر چه زودتر بررسی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
درود بر مأموران راهنمایی رانندگی
Iran (Islamic Republic of)
خیرخواه
۲۲:۴۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
سلام/ توهین وبرخورد فیزیکی کار بی فرهنگهاست آنهم به مامورین عزیز/ اما برخی مامورین راهنمایی رانندگی هم وظیفه خودرا صحیح انجام نمی دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
ما که در صحنه نبودیم تا قضاوت کنیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
هر اتفاقی هم که افتاده باشه راننده حق کتک زدن پلیس رو نداره این یک امر بدیهی است
Iran (Islamic Republic of)
پیام
۰۹:۰۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
تو صحنه بودنتون هم دیدیم . که چه قضاوتها کردین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
فرد بی ادب و توهین کننده به مامور دولت باید به شدت محکوم بسود طوری نباشد که با التماس و گریه و زاری رضایت بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناراحت
۲۲:۱۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
خیلی زشت و شرم آور بود؟حتی اگه پلیس هم مقصر بود نباید این برخورد صورت میگرفت چون حکم پدرش رو داشت بعدشم نظامی بود و لباسش احترام داره حالا هرچه هم بد باشه؟
به نظر من باید تحقیقات کاملی درباره این جریان صورت بگیره و با متخلف برخورد جدی شود...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
دستگیرش کنید پوست از سرش بکنید فحاش رو به جهنم که ماشینت داغون شده ادم بیخود عوض اینکه خدارو شکر کردن که زنده موندم ب فکر مال دنیاس تو لیاقتت زندونه
Iran (Islamic Republic of)
پیام
۰۹:۱۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
چی میگی آقا، همش 137 کیلومتر سرعت داشته اونم با ماشین ایمنی مثل لند کروز .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
این تعجب داره که یعنی این همه آدم که در صحنه حضور دارن نمی توانند این فرد رو جدا کرده و اصلا به طرف دیگری ببرند و پلیس را هم گروه دیگری به سوی دیگری ببرند و مراقب باشند تا کسی آسیب نبیند حالا اون راننده چون در ماشین حادثه دیده قرار داشته شاید از نظر روحی به هم ریخته بوده و اصلا سرش بجایی خورده بوده و دچار جنون آنی شده باشد و این اطرافیان هستند که باید در چنین مواقعی بدانند که اگر یک کسی دچار یک حادثه ای شد با او چه کاری انجام دهند مثلا از نظر روحی او را تقویت کنند و برسی های لازم را بر روی او انجام دهند چقدر خوبه که راننده ها در این زمینه ها هم آموزش ببینند .با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۰۸:۱۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
بله هموطن. مردم ما عوض شدن. بجای مداخله و آرام کردن جو تنش و درگیری کنار میکشند و با موبایل تصویر برداری میکنند تا اولین کسی باشند که این تصاویر ناب را در فضای مجازی به اشتراک می گذارند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۵۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
وقتی توجامعه اینقدر اختلاف طبقاتی وجود داشته باشه معلومه که 1 تازه به دوران رسیده به خودش اجازه میده به پلیس مملکت که مضحر اقتدار و امنیت ه هتک حرمت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ش
۰۸:۰۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
مظهر
-
reza
۰۸:۵۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
مضحر = مظهر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
مظهر درستشه شمارو به خدا یه کمی روی ادبیاتتون کار کنید
Iran (Islamic Republic of)
پیام
۰۹:۱۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
مظهر . با تشکر از وجود اختلاف طبقاتی
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۴۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
ای .طرف باید مجازات بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
متاسفم برای اون راننده همکارت که هیچ واکنشی نشان نداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
تو که لیاقتشو نداری چرا سوار ماشین گرون قیمت می شی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
یه همچین آدمایی رو باید به شدت مجازات کنن و کوتاه هم نیان
Germany
ایمان
۲۱:۱۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
حالا اسلحه که هیچ، یه اسپری فلفل نداشت بنده خدا از خودش دفاع کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
مطمئناً دارن. حتی اسلحه هم دارن. احتمالا خودش نخواسته بزنه
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۰:۴۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
موافقم
Germany
سپنتا
۲۱:۰۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
خواهشا کوتاه نیایید تا کسی جرات نکنه به قانون حمله کنه
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۲۰:۵۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
من خودم ی چند ثانیه ای دیدم کلیپ رو وقتی دیدم دارن ی پلیس رو می زنن دیگه از ادامه فیلم منصرف شدم و خیلی ناراحت شدم خیلی
Germany
بهمن
۲۰:۳۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
با سلام جای تاسف است کسی که سوار بر ماشین میلیاردی شده و جاده را نا امن کرده وقانون شکنی کرده وپلیس را مورد ضرب وجرح قرار داده آیا این ساختدر شکنی نیست به خدا اگر در آن محل بودم این صحنه را بدیدم وپلیسی که برای امنیت جاده ای ما زحمت میکشد وکتک بخورد از دست یک سلبریتی کتکی بهش میزدم تا فراموشش نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
من به عنوان يك ايراني از اين مامور عزيز معذرت ميخواهم اميدوارم اجرتان با خداي متعال باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
دوستان عزیز لطفا نظرات کارشناسانه خودتون رو اعلام بفرمایید
از اعدام در ملا عام گرفته تا ... موارد دیگر
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۱۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
اولا قیمت آن خودرو بالای یک میلیارد تومان است نه 150 میلیون ، دوما کدام قانون به شما اجازه داده تعقیب و گریز کنید؟ مگر بارها فرماندهان رده بالا راهور اصراحتا علام نکردند که مامورین راهور حق تعقیب و گریز ندارند ، سوما طرف در آن شرایط مثل بشکه باروت بوده و شما با اقدام به بررسی پلاک همانند کبریت عمل کردید ، چهارما راننده شما چرا هیچ عملی انجام نداده و عوض کمک به شما فقط نظاره گر بوده؟ ، پنجما شما چرا دستبند و باتوم و اسلحه همراه نداشتید؟ گردن کلفت ترین و بزن بهادر ترین گنده لات ها وقتی لوله اسلحه به سمتشان نشانه رود زانو میزنند چه رسد به این طرف که شکلاته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
باید دانه درشت ها اعدام شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
شما که این حرفها رو می زنی یکی مثل همین راننده لندکروزی که داری از خودت دفاع می کنی جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۳۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
اولا هر چه قدر که قیمت داشته دلیل بر رفتار حق به جانب نمیشه
دوما تعقیب و گریزی در کار نبوده طرف تو لاین مقابل با سرعت غیر مجاز واژگون شده
سوما پلیس در اولین اقدام شماره پلاک رو برمیداره که هویت ماشین و راننده مشخص بشه مثلا طرف مشکل دار نباشه چه میدونم دزد قاچاقچی یا تحت پیگرد نباشه(اگه ریگی به کفشش نباشه نباید ممانعت به عمل بیاره)
چهارما پلیس میگه در اون لحظه من تنها بودم.
پنجما این سوال شما با سوال سه در تناقضه ، حتماً اسلحه یا موارد دیگر همراهش بوده اما این پلیس موقعیت شناس استفاده نکرده که درگیری ابعاد بزرگتر نگیره
سوال دیگه ای نداری؟
-
reza
۰۸:۵۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
من هم با شما هم رای هستم باید مثل پلیس امریکا بیست گلوله توی شکمش خالی می کرد
Iran (Islamic Republic of)
پری
۱۹:۲۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
اولا یه میلیارد تومن نباشه و باشه یه میلیارد دلار بازم حق نداشته دست رو پلیس مملکت بلند کنه.دوما دوماشما بیش از حدمسخره اس که بشه بهش جواب داد.بقیه حرفاتم ارزش پاسخ دادن نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
به نظر من پلیس نباید از شکایتش بگذرد باید پیگیری کند وآن حوان رابه سزای عملش برسانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
الهی دستش بشکنه چی به سر این بنده خدا آورده ! از شما مامور زحمتکش خواهش میکنم به هیچ وجه مصالحه نکنید تا به اشد مجازات برسه بلکه درس عبرتی بشه برای هنجار شکنان