توزیع ۵۱۰ کیلو گرم گوشت قربانی به مددجویان در اردکان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردکان گفت: ۵۱۰ کیلو گرم گوشت قربانی بین مددجویان تحت پوشش در اردکان توزیع شد.

محمد رضا خلیلی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردکان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ به مناسبت عید سعید قربان۵۱۰ کیلو گرم گوشت قربانی به ارزش ۲۸۰ میلیون ریال بین ۵۱۰خانواده مددجوی اردکانی توزیع شد.

خلیلی افزود: این میزان گوشت قربانی با کمک خیران و در راستای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری برای کمک به نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اردکان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردکان در خصوص نذورات جمع آوری شده در سال گذشته گفت: مردم اردکان در سال گذشته۱۰۲ میلیون ریال کمک‌های خود را شامل ۳۲۴ میلیون ریال گوشت نذری به ارزش ۴۲۶ میلیون ریال اهدا کرده اند.

خلیلی افزود: نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اردکان ۱۲۵۰ خانوار در قالب ۲۱۵۰ نفر مستمری بگیر از خدمات این نهاد بهره مند می‌شوند امیدواریم مردم توجه بیشتری به این سنت حسنه داشته باشند تا از این طریق هم ثوابی برای خود و هم کمکی به محرومین کرده باشند.

وی گفت:مردم خیر و نیکوکار می توانند به صورت حضوری یا به یکی از روش‌های ذیل کمک‌های نقدی و کالایی خود را به این نهاد اهدا نمایند:
۱-مراجعه به پایگاه‌های این نهاد در مناسبت‌های مختلف، ۲- با شماره گیری #۸۸۷۷*۰۳۵۱*، ۳- وجوه نقد به شماره کارت: ،۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۱۶۸۳۱
یا شماره حساب:  ۰۱۰۵۰۹۰۴۲۱۰۰۴ نزد بانک ملی بنام کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردکان واریز کنند ۴- ورود به سامانه نیکوکاری سنا مختص کمیته امداد امام است.
وی گفت :خیرین همچنین  می توانند از طریق شماره تلفن تماس: ۰۳۵۳۲۲۲۱۸۱۱با کمیته امداد شهرستان اردکان در ارتباط باشند.

انتهای پیام/ی

۵۱۰ کیلو گرم گوشت قربانی به مددجویان در اردکان توزیع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.