آیت الله دری نجف آبادی در دلیجان؛

پشتیبانی از ولایت و حفظ وحدت مسلمانان، مهمترین پیام واقعه غدیر خم

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در سفر به دلیجان گفت: پشتیبانی از ولایت و حفظ وحدت مسلمانان، مهمترین پیام واقعه غدیر خم است.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در مراسم جشن دهه ولایت وامامت درمسجد جامع دلیجان گفت: پشتیبانی از ولایت و حفظ وحدت مسلمانان، مهمترین پیام واقعه غدیر خم است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: ولایت یکی از ارکان مهم دین مبین اسلام است و دهه امامت و ولایت فرصت ارزشمند و مغتنمی برای بازشناسی و تبیین مکتب غنی اسلام و مسائل مربوط به امامت و ولایت است.

وی اضافه کرد: واقعه غدیر حامل مهمترین و تعیین کننده‌ترین مساله دین مبین اسلام یعنی ولایت پذیری است که الگوی زندگی اسلامی را ارایه داده است.

ناب‌ترین مفهوم پرداختن به مفهوم ولایت است

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: پرداختن به مفهوم ولایت، ناب‌ترین مفهومی است که می‌تواند ضمن تحکیم مبانی حکومت دینی و فلسفه سیاسی اسلام و نیز اثبات بطلان سفسطه جدایی دین از سیاست، چراغی فراروی جامعه اسلامی باشد.

وی بیان کرد: حضرت محمد (ص) امام علی (ع) را که اسوه فضیلت‌ها و ارزش بود به بشریت معرفی کرد تا پس از خود، امت اسلامی به گمراهی و تباهی رهسپار نشوند.

پشتیبانی از ولایت و حفظ وحدت مسلمانان، مهمترین پیام واقعه غدیر خم

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.