مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: 12 طرح گاز رسانی به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تا پایان سالجاری در این استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید مصطفی علوی مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان در حاشیه افتتاح چند طرح گاز رسانی در شهرستان کاشان در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: افزون بر 50 هزار نفر از مردم مناطق مختلف استان اصفهان با بهره برداری از این طرحها از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

وی افزود: برای اجرای این طرحها در مجموع 40 میلیارد تومان از محل اعتبارهای شرکت گاز هزینه شده است.

افتتاح و بهره برداری 15 طرح گازرسانی در هفته دولت

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان همچنین از افتتاح و بهره برداری 15 طرح گازرسانی به مناسبت بزرگداشت هفته دولت در این استان خبر داد و تصریح کرد: برای اجرای این طرحها افزون بر 41 میلیارد تومان از محل اعتبارهای شرکت گاز صرف شده است.
به گفته موسوی با بهره برداری از این طرحها حدود 5 هزار نفر از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

وی همچنین یادآور شد: 103 شهر از تمام 107 شهر استان اصفهان هم اکنون از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند و می توان گفت درمجموع هم اکنون 99.7 (نود و نه و هفت دهم) درصد جمعیت این استان از گاز طبیعی بهره مند شده اند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان بااشاره به هزینه خیلی زیاد گاز از مرحله استخراج، تولید و تا زمانی که در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد از مردم خواست با قدردانی از این نعمت باارزش در مدیریت مصرف آن صرفه جویی کنند.

شایان ذکر است: با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان دو طرح گاز رسانی به روستای نابر و منطقه سعدآباد در کاشان به بهره برداری رسید و همچنین مرحله نخست واحد تولید کننده گلاب و عرقیات گیاهی و ساختمان اداره گاز شهر نیاسر نیز افتتاح شد.
در مجموع برای بهره برداری ازاین طرحها 6 میلیارد و 850 میلیون تومان صرف شده است.

 

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: گاز ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.