سخنگوی کمیته انتقالی باشگاه مشکی پوشان گفت: باشگاه مشکی پوشان برای برطرف کردن مشکلات مالی و مدیریتی،در اختیار کمیته انتقالی به مدیریت خداداد عزیزی قرار گرفت.

مشکی پوشان در اختیار کمیته انتقالی قرار گرفتآرمین رهبر سخنگوی کمیته انتقالی باشگاه مشکی پوشان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  در خصوص وضعیت فعلی باشگاه گفت: مالک باشگاه مشکی پوشان برای مدیریت بهتر و خارج شدن تیم از بحران،امتیاز آن را به طور کامل به کمیته انتقالی متشکل ازخداداد عزیزی، هاشم حسینی، آرمین رهبر، مهدی برادران و یک نماینده از اداره کل ورزش و جوانان که به احتمال زیاد امیر زارعی خواهدبود؛ واگذار کرد.

وی در خصوص شرایط مدیریتی باشگاه اظهار داشت: مدیریت باشگاه به طور کامل در اختیار خداداد عزیزی خواهد بود و تمام اقدامات باشگاه با مدیریت ایشان و دیگر اعضای کمیته انتقالی انجام خواهد گرفت.

رهبر در مورد شرایط مالی و وجود یا عدم وجود اسپانسر در باشگاه مشکی پوشان گفت: با شورای شهر و شهردار مشهد برای حمایت مالی از باشگاه صحبت کردیم و اسپانسر خصوصی هم در ادامه از ما حمایت خواهد کرد.

سخنگوی کمیته انتقالی باشگاه مشکی پوشان در مورد محل برگزاری بازی های خانگی تصریح کرد: ما در شهرستان ها شاهد برگزاری بازی ها در ورزشگاه های بی کیفیت زیادی هستیم اما در مشهد با برگزاری دیدار های مشکی پوشان در ورزشگاه تختی موافقت نشده است و ورزشگاه امام رضا(ع) هم به صورت رسمی اعلام کرد فقط توانایی میزبانی از بازی های پدیده رادارد.

وی افزود: با این حساب وضعیت محل برگزاری بازی های مشکی پوشان در مشهد نامعلوم است اما من از مسئولین در هیات فوتبال تقاضا دارم هر چه سریع تر به فکر حل کردن این مشکل باشند تا برای بازی های آینده با مشکل مواجه نشویم.

انتهای پیام//ع.ع

نبرد مشکی پوشان با مشکلات تمام نشدنی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.