سه خبر شهرستان های کرمانشاه به افتتاح های شهرستان های بیستون جوانرود گیلانغرب می پردازد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه دوکارگاه گلیم بافی در بخش بیستون با اعتباری بالغ بر310میلیون تومان و اشتغالزایی 40نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم از محل اعتبارات طرح مشاغل پایدارو فراگیر در روستاها و شهرهای زیر ده هزار نفر جمعیت با حضور عزیزی بخشدار شهر بیستون،شهردار و مدیران ادارات افتتاح گردید .

 14 طرح عمرانی ، رفاهی و صنعتی در چهارمین روز از هفته دولت با اشتغالزایی 36 تن و در مجموع 65 میلیارد ریال اعتبار هزینه در گیلانغرب بهره برداری شد .

این طرح ها شامل چهار طرح بهسازی معابر و روکش آسفالت شهرک های انتظامی ، بهزیستی، سراب و شهید رجایی با حجم 70 هزار متر مربع، کلینیک مددکاری بهزیستی ، واحد تولیدی شن و ماسه تنگه حاجیان با تولید 100 هزار تن درسال ، واحد تولیدی پودر بیتومین رویبان با تولید سالیانه 10 هزار تن ، نیروگاه خورشیدی در قیطول مرجان و افتتاح 200 واحد مسکونی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در روستاهای دهستان حومه و مرجان گمار از توابع شهرستان گیلانغرب است .

13 طرح عمرانی با 34 میلیارد ریال اعتبار به مناسبت هفته دولت در شهرستان جوانرود به بهره برداری رسید.

این طرحها شامل 43 واحد مسکن مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و اجرای 12 طرح هادی در روستاهای شهرستان جوانرود است که برای بهره برداری از این طرحها 34 میلیارد ریال هزینه شده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

افتتاح طرح های عمرانی رفاهی صنعتی در شهرستان های کرمانشاه

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.