مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین از اقامت ۲۰۰ هزار نفر مسافر طی ۱۰ روز گذشته در شهر سرعین خبر داد.

جهانگیر شهبازی، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تصریح کرد: بیشترین میزان اقامت مسافران در روز مصادف با عید قربان بوده و در این روز بیش از ۲۵ هزار نفر در شهر سرعین اقامت داشتند.

وی افزود: در ۱۰ روز اخیر سرعین با استقبال بی‌نظیر مسافران مواجه شده است که نقش تبلیغات و برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های استانی و ملی در این زمینه موثر واقع شده است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین ادامه داد: آبهای گرم شهر سرعین، هوای مطبوع، طبیعت زیبا و آثار تاریخی و باستانی و مردم میهمان نواز این شهر موجب شده تا همه ساله این شهر در ایام تعطیل و تابستان پذیرای خیل عظیمی از مسافران باشد

شهبازی با اذعان به اینکه سرعین به دلیل داشتن مراکز اقامتی متعدد جزو پنج شهر برتر کشور است، بیان داشت: خوشبختانه تاکنون مشکلی در خصوص خدمت رسانی به مسافران به وجود نیامده است.

وی اضافه کرد: برگزاری دوره‌های مستمر و مداوم آموزشی توسط اداره کل موجب شده است تا شاهد افزایش کیفیت خدمات در مراکز اقامتی باشیم که این موضوع در آینده نیز ادامه می یابد.

انتهای پیام/ح

سرعین درداشتن مراکز اقامتی جزو 5 شهر برتر کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.