رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران گفت:لوازم خانگی مشمول قیمت گذاری نیست. دلیلش این است که عرضه بیش از تقاضا است و دارند کالاها را اعتباری می دهند به همین علت مشمول قیمت گذاری نیست.

نهاد‌های نظارتی بر لوازم خانگی نظارت می‌کنند/ شرکت‌ها هفته‌ای قیمت لوزم خانگی را تغییر می‌دهندمحمد طحان‌پور رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  صنعت، تجارت و کشاورزی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احتکار لوازم خانکی کشف شده اظهار کرد: هم اکنون لوازم خانگی کشف شده در حال بررسی است و مقرر شده سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران بر نحوه بررسی آن نظارت داشته باشند.

وی، از تشکیل کارگروه نظارت بر لوام خانگی احتکار شده در انبار‌ها  خبر داد و گفت: باید همه کالا‌ها بین مردم و مصرف کننده واقعی توزیع شود.


بیشتربخوانید: ثبت اطلاعات خرید و فروش راهکار ساماندهی بازار خودرو/نهادهای نظارتی سکوت کرده اند 


طحان‌پور، با اشاره به توقف واردات برای حمایت از تولید داخل تصریح کرد: برای حمایت از تولید داخل، کالاهای وارداتی نباید 40 تا 50 درصد افزایش قیمت داشته باشد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران، از وضعیت قیمت‌گذاری لوازم خانگی گفت: با توجه به آنکه شرکت‌ها به صورت هفتگی قیمت لوازم خانگی را افزایش می‌دهند، مغازه‌داران و فروشندگان لوازم خانگی باید لیست قیمت شرکت‌ها را به اتحادیه عرضه کنند.

طحان‌پور، با بیان اینکه بسیاری از صنایع همچون مس، فولاد و غیره دولتی هستند، گفت: هم اکنون، مواد اولیه همه کارخانجات از قبیل، مس، فولاد، آلومینیوم و مواد پتروشیمی دولتی است، بنابراین با افزایش قیمت مواد اولیه کارخانجات تولیدی هم قیمت تولیدات خود را افزایش می‌دهند.

انتهای پیام/

تشکیل کارگروه نظارت بر لوام خانگی احتکار شده در انبار‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار