مسئول قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ۱۵۰ نفر دانشجو از ۲۹ مردادماه در اردو‌های جهادی شهرستان گنبدکاووس فعالیت خود را آغاز کردند.

جهاد دانشجویان تهرانی در عمران مناطق محروم گنبدکاووسبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگرگان؛حسین بختیاری مسئول قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بازدید از روند برنامه های اردوهای جهادی گفت: از ۲۹ مرداد ماه تا 8 شهریور ۸۰ آقا و ۷۰ خانم در ۱۱ روستای دهستان سلطانعلی، در قالب طرحهای ، توحید یک و دو، سلمان فارسی یک و دو و سه، ابوذر یک، دو و سه، ، امیدیه، فیضیه یک و دو در حوزه های مختلف فعالیت خود را آغاز کردند.

وی گفت : در حوزه بهداشت، این افراد به درب منازل مراجعه و بهداشت و نحوه صحیح دارو را آموزش داده و در صورت نیاز دارو، به صورت رایگان به روستائیان دارو تحویل دادند.

مسئول قرارگاه جهادی پویش های انقلاب اسلامی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در حوزه درمان در سه بخش بهداشت و آموزش, خدمات عمومی و تخصصی فعالیت دارند و خدمات تخصصی مانند فیزیوتراپی، گفتاردرمانی، پزشکی اطفال، پوست و داخلی انجام شد‌.

مسئول قرارگاه جهادی پویش های انقلاب اسلامی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت:۸ یونیت سیار داندانپزشکی در مدرسه روستای توحید یک مستقر شد و فعالیت های ترمیم دندان ، جراحی، جرم گیری، عصب کشی را به صورت رایگان انجام می دهند.

بختیاری با اشاره به حوزه فرهنگی گفت: ۵۰ دانشجو در قالب تیم های ۱۰ نفر به همراه یک روحانی، در هر روستا به تفکیک وارد شده و فعالیت های فرهنگی انجام می دهند.

بختیاری در پایان گفت: در این مدت ۸ تا ۱۱ مدرسه در روستاهای شهرستان بهسازی خواهد شد.

انتهای پیام /ع/م

 

دانشجویان تهرانی در عمران مناطق محروم گنبدکاووس فعالیت خود را آغاز کردند

برچسب ها: علوم پزشکی ، مردمانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.