مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان خوزستان گفت: میزان ۴۳۰ میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی سال جاری به خوزستان تخصص داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود صدری، مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خوزستان بیان داشت: اعتبارات تملک دارایی سال جاری نیز به میزان 430 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی به ما ابلاغ شد که 91 درصد اعتبار کل سال را اختصاص دادند.

وی افزود:درآمدهای پیش‌بینی شده امسال از محل درآمدهای عمومی 4 هزار و 550 میلیارد تومان است و همچنین پیش‌بینی شده در 4 ماه نخست سال یک هزار و 391 میلیارد تومان را محقق کنیم.

صدری بیان داشت: اداره کل امور مالیاتی هر ساله به ویژه در 6 ماه دوم موفق به وصول درآمدهای خود شده است و سال گذشته 110 درصد درآمدهای مالیاتی محقق شد و 400 میلیارد تومان مازاد نیز درآمد داشتیم.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان خوزستان بیان کرد: اعتبار تخصیصی 13 درصد از محل وجوهات نقدی و 77 درصد توسط اوراق خزانه پرداخت شده است واعتبارات 3 درصد نفت یک هزار و 325 میلیارد تومان است که تخصیص 65 درصد آن ابلاغ شده که از این مقدار 26 درصد نقدی و بقیه از محل اسناد خزانه تأمین می‌شود.

انتهای پیام/م

نوید روزهای خوب برای توسعه خوزستان

برچسب ها: اقتصاد ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.