به منظور افزایش سطح همکاری‌های دو جانبه، نشست مشترکی با حضور مسئولان مرزبانی و صدا و سیمای مرکز استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

بررسی راهکار‌های همکاری مشترک میان مرزبانی و صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرگرد ابوالحسن ضیائی معاون اجتماعی مرزبانی استان سیستان وبلوچستان گفت: دنیا امروز به دهکده اطلاعات تبدیل شده است و صدا و سیما در این زمینه به خوبی به رسالت خود عمل کرده است.

ابوالحسن ضیائی با اشاره به رسالت رسانه و تأثیر آن در جامعه از مجموعه صداو سیمای مرکز به دلیل پوشش خبری اقدامات مرزبانی و تلاش جهت افزایش احساس امنیت اجتماعی تقدیر کرد و خواستار توجه ویژه رسانه ملی به برنامه‌های مرزبانی در طول سال بویژه هفته ناجا شد.

در ادامه سرگزی معاون صدای مرکز سیستان وبلوچستان ضمن تشکر از حضور و اهتمام مرزبانی استان به حل مشکلات منطقه، طی سخنانی گفت: در مجموعه صدا و سیما تلاش می شود تا با نشان دادن واقعیت ها، صمیمیت و تلاش مردم برای عمران و آبادانی استان، زمینه‌های جلب همکاری و مشارکت بیش از پیش سایر دستگاه‌ها در این زمینه فراهم شود.

گفتنی است برنامه‌ریزی جهت تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی با هدف انعکاس اقدامات مرزبانی و آشنایی مردم با تهدیدات، فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در حوزه مرز، تعیین اولویت‌های پژوهشی، ساخت مستند، تله فیلم، نظرسنجی از مخاطبین و ... بخش‌های دیگری از مذاکرات این جلسه بود که مقرر شد از طریق کارگروه‌های تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/ب

نشست مشترک میان مرزبانی و صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان 

برچسب ها: مرزبانی ، تولید فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار