4 خبر از ورزش بومی محلی بسکتبال و پیاده روی در بسته خبرهای ورزشی استان کرمانشاه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه هانیه عاشوری قهرمان و عضو تیم ملی رشته چوب کشی وزن 85+ روز گذشته به مسابقات جهانی قرقیزستان عزام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مسابقات کشوری کشتی آزاد و فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی از ششم شهریور به مدت پنج روز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار می شود .

مسابقات کشوری کشتی آزاد و فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی است که در سالن ورزشی این واحد برگزار می‌شود با حضور اکثر تیم‌های ورزشی از دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور در حال انجام است .

این واحد دانشگاهی در بخش مسابقات رشته‌های اجتماعی از ۱۲ شهریور میزبان برگزاری مسابقات رشته فوتسال خواهران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شهرستان اسلام آبادغرب  باهمکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان، ادارات و نهادهای شهرستان و هیئت ورزشهای همگانی ، هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی برگزار می شود .

این همایش پیاده روی خانوادگی جمعه ٩ شهریور ماه  ساعت ۸ صبح از درب استادیوم ریزه وندی برپا می شود .

در این همایش مسابقات بومی محلی در بخش آقایان و بانوان زوران، چوب کشی ( وزن آزاد) دوزپا، هفت سنگ ( انفرادی) برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه بسکتبال کرمانشاه در جایگاه اول مسابقات قهرمان امیدهای کشور در رده پسران قرار گرفت .

مسابقات بسکتبال قهرمانی امیدهای کشور با حضور ۸ تیم در سالن خانه بسکتبال استان بوشهر برگزار و در پایان این رقابت ها کرمانشاه به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های گیلان و بوشهر دوم و سوم شدند .

حسام رضایی بازیکن بسکتبال استان هم به عنوان امتیاز آور ترین و بهترین بازیکن این دوره از مسابقات شناخته شد.

میلاد ویسی ، آزاد مسعودی به عنوان مربی و منصور جعفری به عنوان سرپرست تیم را هدایت کردند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

چند خبر ورزشی از استان کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.