فرماندار بافق گفت: از طریق مجتمع آب آشامیدنی مبارکه بافق آب روستایی از آب شهری مجزا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ محمد زاده رحمانی فرماندار بافق گفت:همزمان با هفته دولت ۷۰ پروژه در حوزه‌های عمران شهری، عمران روستایی، تامین آب شرب، فضای زیرساختی، آموزشی، کشاورزی، راه و شهرسازی و مخابرات با اعتباری بالغ بر ۶۱ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

زاده رحمانی در حاشیه آیین افتتاح طرح‌های عمرانی افزود : شاخص‌ترین پروژه هفته دولت در بافق  مجتمع تامین آب آشامیدنی مبارکه است که با افتتاح این پروژه شبکه آب شهری و آب روستایی از یکدیگر مجزا شد.

وی گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان افتتاح شد و این مجموعه روستا‌های حاشیه شهر را تحت پوشش قرار می‌دهد و فشار را کاهش می‌دهد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد نیز در حاشیه این آیین افتتاح این پروژه‌ها در شهرستان را امری مهم و ضروری دانست و بر لزوم همدلی و همراهی بیشتر بین مسوولان و مردم تاکید کرد و گفت:مسوولان باید با کمک مردم روند خدمات رسانی به جامعه را سرعت ببخشند.

گفتنی است: حضور کهزادی معاون امور مالی، پشتیبانی و عمرانی رئیس قوه قضائیه در آیین افتتاحیه ساختمان جدید دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب بافق و حضور در نشست با جمعی از مسوولان استانی و محلی از دیگر برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان بود.

انتهای پیام/ی

شبکه آب شهری و آب روستایی بافق از یکدیگر مجزا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.