درششمین روز هفته دولت استاندار مرکزی چند طرح را در آشتیان، تفرش و اراک افتتاح می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی درششمین روز هفته دولت سفر خود را به شهرستان‌های آشتیان و تفرش در استان مرکزی آغاز کرد تا در طول امروز چندین طرح را در ۳ شهرستان آشتیان، تفرش و اراک افتتاح کند.

آقای آقازاده امروزبا حضور در گلزار شهدای آشتیان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با خانواده شهید محمد رضا عربی دیدار کرد.

افتتاح همزمان ۴۷ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان آشتیان ، بازدید از نسخ خطی و جلسه با منتخبین آشتیان از برنامه‌های آقازاده در این شهرستان  بود.

استاندار سپس به شهرستان تفرش رفت  و پس از حضور در گلزار شهدا  درمانگاه تامین اجتماعی پروفسور حسابی با ۱۲ میلیارد تومان  اعتبار را افتتاح کرد .

این مرکز درمانی در زمینی به مساحت دو هزار و ۹۵۰ متر مربع و زیربنای ۳ هزار و ۸۵۰ متر مربع در ۳ طبقه با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال  بنا شده و در آن خدمات پزشک عمومی، مامایی، دندانپزشکی، داروخانه، آزمایشگاه، تزریقات و مرکز احیای قلبی ریوی ارائه می‌شود.

  افتتاح مدرسه اسماعیل بهرامی دیدار با خوانواده معظم شهید محمود هزار خانی و افتتاح فاز اول آبرسانی به روستا‌های شهرستان تفرش از چشمه هفتیان و گازرسانی به ۶ روستا از مهمترین برنامه‌های اقای آقازاده در شهرستان تفرش خواهد بود.

استاندار پس از افتتاح طرح‌های آشتیان و فراهان عصر امروز به شهر کارچان شهرستان اراک  رفت و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا ضمن افتتاح پروژه آبرسانی شهر کارچان و پروژه‌های متمرکز عمرانی در مسجد جامع این شهر با مردم دیدار  کرد.

بهره برداری از طرح‌های روبنایی در شهرجدید امیرکبیر اراک

همچنین بهره برداری از طرح‌های روبنایی در شهرجدید امیرکبیر اراک آغاز شد.

طهماسبی سرپرست شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر گفت: این طرح‌ها شامل ساختمان ایستگاه آتش نشانی، ساختمان درمانگاه، یک باب مدرسه ۶ کلاسه و١٢باب واحد تجاری در قالب بازارچه است که به بهره برداری رسید.

طهماسبی افزود: برای ساخت و بهره برداری این طرح‌ها ١٠٠میلیارد ریال هزینه شده و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی وآموزش و پرورش مدرسه متوسطه اول ودرمانگاه از اول مهر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

افتتاح چندین طرح در ۳ شهرستان آشتیان، تفرش و اراک

 

انتهای پیام / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار