در ششمین روز از گرامیداشت هفته دولت ۲ طرح هادی در روستا‌های قلعه شمسا و شمس آباد این شهرستان با حضور معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد روزچهارشنبه درحاشیه افتتاح این طرح‌ها اظهارداشت: این طرح‌ها شامل زیر سازی، آسفالت معابر، جدول گذاری، سنگ فرش پیاده رو و کانال سنگی روستا‌های قلعه شمسا و شمس آباد به طول ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع می‌باشد.

سید حسن ریاضتی افزود: برای اجرای این طرح‌ها سه هزار و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار از منابع ملی هزینه شده و زمینه اشتغال ۱۳ جوینده کار فراهم شده است.

وی بیان کرد: امسال در مجموع ۱۳ طرح هادی با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا بوده که تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بروجرد اضافه کرد: درحال حاضر ۴۳ درصد روستا‌ها معادل ۸۵ درصد جمعیت روستایی شهرستان از طرح هادی برخوردارهستند.

ریاضتی ادامه داد: این شهرستان با ۱۸۶ روستا دارای حدود ۲۲ هزار واحد مسکونی بوده که از این تعداد ۳۴ درصد در روستا‌های ۲ بخش مرکزی واشترینان دارای سند مالکیت هستند.

وی گفت: ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی فاقد سند مالکیت بوده که طرح سند دارنمودن آن‌ها با همکاری اداره ثبت واسناد بروجرد در حال اجرا است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد افزود: حدود ۸۴ درصد واحد‌های مسکن روستایی بعد از زلزله سال ۸۵ تبدیل به احسن شده اند که از متوسط کشوری مطلوب است.

انتهای پیام/د

۲ طرح هادی روستایی در بروجرد به بهره برداری رسید

برچسب ها: شورای شهر ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.