رئیس اتحادیه گل و گیاه کشور از حضور کشور‌های خارجی در شانزدهمین نمایشگاه گل محلات خبرداد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ غلام ابراهیمی رئیس اتحادیه گل و گیاه کشور گفت: در شانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه محلات  کشور‌های ترکمنستان، آذربایجان، ارمنستان، تاجیکستان، عراق و روسیه حضور دارند.

ابراهیمی با بیان اینکه علاوه بر کشور‌های خارجی شهرداری‌ها و ان‌جی‌او‌های سراسر کشور هم در نمایشگاه گل و گیاه محلات حضور دارند، افزود: غرفه‌های کودکان، صنایع دستی، آموزش کشاورزی از فعالیت‌های جنبی این نمایشگاه است.

وی اضافه کرد: نمایشگاه گل در ۳۰ هزار مترمربع مساحت برپا شده و سالن نمایشگاهی، دشت‌های گل و سالن عرضه مستقیم گل و گیاه و محصولات کشاورزی از بخش‌های مهم این نمایشگاه هستند.

شانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه شهرستان محلات عصر دیروز در سفر استان مرکزی به محلات افتتاح شد و تا ۱۰ شهریور ماه همه روزه از ساعات ۱۰ الی ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان است و علاقمندان می‌توانند با حضور در سالن عرضه مستقیم گل و گیاه و نهاده‌های کشاورزی که شامل ۵۰ غرفه در فضای هزارو ۵۰۰ متر مربع است گل‌های مورد نظر خود را خرید کنند.

شهرستان محلات قطب تولید گل کشور و به هلند ایران معروف است  و۷ هزار گل کار  شهرستان محلات  سال گذشته با صادرات   ۲۰ میلیون دلار   گل و گیاه به خارج از کشور  بعد از پسته  رتبه  دوم صادرات را غیر نفتی را کسب کردند.

حضور کشور‌های خارجی در شانزدهمین نمایشگاه گل محلات


انتهای پیام/ ج

شانزدهمین نمایشگاه گل محلات با حضور کشور‌های خارجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.