مدیر جهادکشاورزی سرایان گفت:۱۲ طرح و پروژه شاخص کشاورزی بخش آیسک در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد. 

سلیمانی مدیر جهاد کشاورزی سرایان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛در مراسم افتتاحیه پروژه های بخش آیسک از بهره برداری 12 طرح و پروژه شاخص کشاورزی بخش آیسک در هفته دولت امسال خبر داد .  

وی با بیان اینکه این طرحها و پروژه ها در بخش آب،خاک و صنایع تبدیلی و تکمیلی هستند،افزود:این طرحها شامل اجرای سامانه های آبیاری نوین،آبیاری کم فشار،احیا و مرمت قنوات و بسته بندی زعفران است.  

سلیمانی گفت:برای اجرای این طرح ها اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و 118 میلیون ریال هزینه شده است که از این مبلغ 3 میلیارد و 530 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و سه درصد درآمد نفت و 2 میلیارد و 658 میلیون ریال خودیاری بهره برداران و سرمایه گذاری بخش خصوصی است .  

مدیر جهاد کشاورزی سرایان افزود:با بهره برداری از این طرح ها بیش از 175 خانوار و 780 نفر از خدمات آن بهره مند خواهند شد .

وی اظهار کرد:9پروژه آبیاری کم فشار به مساحت 68.5 هکتار ، احیا و مرمت 2 رشته قنات روستای کریمو به طول 280 متر و بسته بندی زعفران در روستای کریمو به ظرفیت 300 کیلوگرم در سال از پروژه های شاخص قابل افتتاح بخش آیسک در هفته دولت خواهد بود .

انتهای پیام/غ

۱۲ طرح کشاورزی آیسک در هفته دولت به بهره برداری می رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار