فدراسیون اسلامی زنان پس از ۹ سال وقفه فعالیتش را مجدد از سر می‌گیرد.

آغاز به‌کار مجدد فدراسیون اسلامی زنان به‌زودیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ فریبا محمدیان معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در نشست با روسا و نواب هیئت‌های ورزشی استان قزوین گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده تاسیس این فدراسیون مصوب شده و قرار است بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا و انجام مسائل اداری فعالیت خود را آغاز کند.

وی افزود: فدراسیون اسلامی ورزش زنان فرصت گران‌بهایی برای مدیریت ورزش بانوان با نگاهی فراملی است.

محمدیان اضافه کرد: با فعالیت این فدراسیون در سطح بین‌الملی می‌توان به دیپلماسی ورزشی در دنیا عمق بخشید و شرایطی را برای افزایش کرسی‌های بین‌المللی فراهم کرد.

معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: حمایت از رشته‌های پایه مانند ژیمناستیک و شنا و برگزاری تورنمنت‌های بین‌المللی ویژه بانوان در داخل کشور با حفظ شان زن مسلمان از مزایای تاسیس فدراسیون اسلامی ورزش زنان است.

درادامه این نشست روسا و نواب هیئت‌های ورزشی استان کمبود زیرساخت‌های ورزشی استان، نبود مناسب‌سازی برای ورزش معلولان به‌ویژه نابینایان، اندک بودن اعتبارات ورزشی شهرستان‌ها، بالا بودن ورودی‌های مسابقات و کم بودن دستمزد مربیان ورزشی را از جمله پیش روی ورزشکاران استان بیان کردند.
انتهای پیام/.

نشست صمیمی یهئت‌های ورزشی یا معاون وزیر در امور ورزش بانوان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار