نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: در هیچ مرحله‌ای از برجام نباید به اروپایی‌ها اعتماد کرد.

نماز جمعهبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه ۹ شهریور ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد اظهار داشت: اروپایی‌ها به شکل مرموزانه‌ای دنباله‎روی آمریکا در برجام هستند و بنابراین در هیچ مرحله‌ای نباید به آن‌ها اعتماد کرد.

وی با تأکید بر ضرورت مراقبت برای جلوگیری از ضربه به منافع جمهوری اسلامی ایران در ادامه برجام با کشور‌های اروپایی افزود: مسئولان ما در این زمینه باید با دقت تمام و رعایت همه قوانین حرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به ۱۰ شهریور روز بانکداری اسلامی و سالروز تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا در سال ۱۳۶۲ اضافه کرد: متأسفانه بانک‌های کشور این قانون را رعایت نمی‌کنند.

نکونام در ادامه سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیا (ص) در ۱۰ شهریور را هم یادآور شد و گفت: این قرارگاه نقشی کلیدی در برقراری امنیت هوایی کشور دارد.

وی در پایان با تبریک ۲۰ ذی الحجه خجسته سالروز میلاد باسعادت حضرت امام موسی کاظم (علیه السلام) و اشاره به حدیثی از آن حضرت (ع) اضافه کرد: همه سازمان‌ها و ادارات و رسانه‌های حقیقی و مجازی باید جامعه را به حفظ آبروی مومن توصیه کنند.

انتهای پیام/ف

اروپایی‌ها دنباله‎روی آمریکا در برجام هستند

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار