مسئولین برای رفع مشکلات اقتصادی و آشفتگی بازار تلاش کنند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: مسئولین برای رفع مشکلات اقتصادی و آشفتگی بازار تلاش کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد با اشاره به بی ثباتی قیمت‎ها و آشفتگی اخیر در بازار افزود: این آشفتگی مردم را با مشکلات مختلفی مواجه کرده است که حق مردم شریف و صبور ایران نیست.

وی اضافه کرد: مردم ایران و به ویژه این استان، نجیب و وفادار به انقلاب اسلامی هستند و از مسئولین اجرایی انتظار ساماندهی و ثبات بازار و وضعیت اقتصادی را دارند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند ادامه داد: اگر دغدغه شب و روز مسئولان، رفع مشکلات مردم نباشد و در این زمینه کوتاهی کنند، نه تنها کاری از پیش نمی‌رود بلکه برای نظام جمهوری اسلامی نیز آسیب زا خواهد بود.

نکونام، برخی از آشفتگی‌های بازار را ناشی از سوء مدیریت داخلی و موازی کاری‌ها بیان کرد و گفت: بخش عمده‌ای از این نابسامانی‌ها و افزایش قیمت‎ها، ارتباطی به مسأله تحریم‌ها ندارد و رفع آن نیازمند تدبیر و تلاش مسئولان است.

وی افزود: باید در شرایط کنونی با معرفی دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، تبلیغات رسانه‌های بیگانه را خنثی کرد تا امید در جامعه تقویت شود.

خطیب جمعه شهرکرد همچنین با اشاره به ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرانی و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در حادثه کشتار دیپلمات‌های ایرانی در مزار شریف افغانستان در سال ۱۳۷۷ و روز خبرنگار اضافه کرد: خبرنگاران وظیفه سنگینی در بیان و انعکاس واقعیت‌ها و ضرورت‌های جامعه بر عهده دارند و باید با نگاهی نافذ و بصیر، و بدون هر گونه وابستگی به جناح‌ها، در خدمت مردم باشند.

انتهای پیام/ف

رفع آشفتگی بازار و مشکلات اقتصادی نیازمند تدبیر و تلاش

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار