همزمان با هفته دولت مرکز سنجش الکترونیکی شهرستان بشرویه مورد بهره برداری قرار گرفت.

خوش آیند مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور در راستای تحقق دولت الكترونيكی و سياست های سند راهبردی مهارت و فناوری به منظور تسريع و تسهيل ارائه خدمات به ذی نفعان ، تمهيدات لازم را جهت برگزاری آزمون های الكترونيكی فراهم نموده است .

وی  افزود:سامانه يا سيستم مديريت آزمون الكترونيكی قابليت برگزاری آزمون های تستی را با انواع سؤالات كه به طور تصادفی از پايگاه داده واحدی دريافت می نمايد دارد و اين سامانه با دو سامانه پورتال جامع سازمان و بانک ملی سؤال در ارتباط و تبادل داده است.

خوش آیند گفت:اطلاعات متقاضيان آزمون و سؤالات بودجه بندی شده را به ترتيب از سامانه های پورتال جامع سازمان و بانک ملی سؤال دريافت می نمايد .

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان جنوبی افزود:با راه اندازی این سامانه که پانصد میلیون ریال برای آن هزینه شده است از این پس سنجش مهارت با كيفيت،امنيت،سرعت،دقت و عدم امکان تقلب به جهت نظارت دقيق بر آزمون دهندگان از طريق شبکه ی دوربين های مداربسته، تنوع سؤالات، همگامی با فناوری روز دنيا و كاهش هزينه ها صورت خواهد پذیرفت که تسریع در صدور گواهينامه های الكترونيكی مهارت آموختگان و در نهایت افزایش رضایت مندی آنها را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به آمار بالای آزمون دهندگان، ذخيره آنلاين پاسخ ها و تسريع در اعلام نتايج اين آزمون ها را از ديگر موارد قابل توجه اين شيوه جديد برگزاری آزمون دانست و گفت:در این شیوه به میزان قابل توجهی در استفاده از نیروی انسانی و کاغذ صرفه جویی می شود و موجبات افزایش بهره وری فراهم می شود.

انتهای پیام/غ

مرکز سنجش الکترونیکی شهرستان بشرویه افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.