مستمری بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ خانوار پشت نوبتی در استان کرمانشاه برقرار شده و ۸ هزار خانوار دیگر نیز تا پایان سال مشمول دریافت مستمری خواهند شد.

برقراری مستمری بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ خانوار مددجوی بهزیستیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   امید قادری در تشریح عملکرد بهزیستی به مناسبت هفته دولت گفت:۱۳۲ هزار نفر در قالب ۵۶ هزار و ۳۳۱ خانوار تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه هستند.
وی با اشاره به نگهداری شبانه روزی از ۳ هزار و ۳۰۰ مددجو و معلول در ۴۴ مرکز توانبخشی بهزیستی استان کرمانشاه اظهار داشت:۳۱۵ خانوار دومعلوله در استان سال گذشته مسکن خود را از بهزیستی تحویل گرفتند.
مدیرکل بهزیستی استان افزود: تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه به مراکز اورژنس اجتماعی (۱۲۳) برای رسیدگی و مداخله تخصصی و رصد هرگونه آسیب اجتماعی تجهیز شده اند.
قادری خاطرنشان کرد: مشاوران بهزیستی برای ارائه خدمات رایگان به مردم از طریق خط مشاوره ۱۴۸۰، اورژانس اجتماعی ۱۲۳ و خط ملی اعتیاد ۰۹۶۲۸ آمادگی دارند.
وی یادآور شد: همچنین مجتمع‌های توانبخشی در مناطق زلزله زده از جمله سرپل ذهاب، تازه آباد، ازگله، دشت ذهاب، چم زرشک، ریجاب و دیره احداث شده است.
این مسئول از کاهش و کنترل مشکلات روانی، افسردگی و استرس پس از حادثه و همچنین افکار خودکشی در مناطق زلزله زده توسط حضور نیرو‌های محب و اوؤژانس اجتماعی بهزیستی خبر داد.
مدیرکل بهزیستی استان دیگر خدمات بهزیستی در مناطق زلزله زده را تحویل ۶۳۰ واحد مسکونی مددجویان زلزله زده به آن‌ها و اتمام واحد‌های مسکونی مددجویان زلزله زده روستایی تا پاییز امسال وحمایت از ۱۱۸ معلول جدید که ۲۳ نفر ضایعه نخاعی هستند، ۱۴ کودک بی سرپرست در نزد بستگان و ۱۸۸ زن بی سرپرست در مناطق زلزله زده عنوان کرد.
 
انتهای پیام/پ

تحویل واحدهای مسکونی به زلزله ز دگان

برچسب ها: بهزیستی ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.