امام جمعه موقت ساری گفت: آن‌هایی که اصرار به مذاکره با امریکا دارند بدانند سرانجام این کار ذلت و بدبختی است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حجت‌الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نماز جمعه مرکز مازندران گفت: آن‌هایی که اصرار به مذاکره با امریکا دارند بدانند سرانجام این کار ذلت و بدبختی است و با فرهنگ عاشورا و غدیر مغایرت دارد.

وی با اشاره به اینکه برجام در صورت منفعت مردم ادامه می‌یابد، افزود: دل به کشور‌های اروپایی نبسته‌ایم.

حجت‌الاسلام قاسمی بین مردم و نظام را از اهداف دشمنان بیان کرد و گفت: با توجه به تلاش بدخواهان، تمام دنیا تفاهم و همبستگی مسئولان با مردم را نظاره کردند.

امام جمعه موقت ساری از مردم به عنوان، ولی نعمتان مسؤولان یاد کرد و افزود: اقدامات کارگزاران باید در راستای بهبود وضعیت اقتصادی و سیاسی شهروندان باشد.

وی گفت: مردم بصیر و آگاه هستند و اقدامات مسؤولان را به درستی مورد ارزیابی قرار می‌دهند و انتظار بهترین نوع خدمت را از آن‌ها دارند.

حجت‌الاسلام قاسمی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه خواست و اراده ملت ایران شکل گرفته، لذا مسؤولان باید همواره نهایت تلاش و جدیت خود را برای ایجاد زندگی هر چه بهتر برای مردم به عنوان، ولی نعمتان انقلاب بکار بگیرند.

امام جمعه موقت ساری بهبود وضعیت مردم را از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب دانست و از قوه قضائیه خواست با محتکران برخورد جدی و قاطع داشته باشد.

با اشاره به  پیگیری نمایندگان ملت از اوضاع اقتصادی جامعه و درایت و مدیریت رییس جمهور در پاسخگویی را موجب خنثی کردن توطئه های دشمنان دانست و گفت : وحدت وهمدلی مردم و مسئولان، کشور را از مشکلات نجات می دهد .

انتهای پیام/آ

با محتکران برخورد جدی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار