امام جمعه موقت ساری گفت: پیشنهادهای ترامپ و آغاز مذاکره با ایران بدون پیش شرط واقعا خنده‌دار است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با اشاره به طنز سیاست‌های بین‌المللی آمریکا که همان پیشنهادهای ترامپ و آغاز مذاکره با ایران بدون پیش شرط است، گفت: واقعا خنده‌دار است، ترامپ چه فکری می‌کند.

وی افزود: بد عهدی امریکایی ها واضح است و حتی به هم پیمانانش رحم نکرده و هزاران اقدام کذب و دروغ انجام داده است تهدیدات بسیاری انجام داده حالا ترامپ ادعای مذاکره دارد.

حجت‌الاسلام قاسمی گفت: کسی که داعش را بوجود آورده و کسی که می‌خواهد ریشه ملت ایران را بخشکاند چطور می‌خواهد پای میز مذاکره بنشیند.

امام جمعه موقت ساری افزود:ننگ بر منافقانی که دولت و کشور را تحت فشار قرار دارند. ما شعار مرگ بر آمریکا را بیش از پیش سر میدهیم.

وی گفت: مرحله نخست بازگشت تحریم‌های آمریکا رسما آغاز شد و مدت‌هاست که جنگ روانی به راه افتاده است.

وی افزود: امروز جنگ روانی باعث شده تا از فراوانی به قحطی برسیم، یادمان نرود این مملکت در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کرد چه خون‌ها ریخته شد تا حکومت دینی ما پا برجا بماند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به شایعات بی‌اساسی که توسط دشمن پایه‌ریزی شده، گفت: قحطی بنزین یکی از این شایعات در چند وقت اخیر بود که در پی آن شاهد صف‌های طولانی و ذخیره بنزین توسط شهروندان بودیم که جای تاسف دارد، باید هوشیار باشیم و بدانیم که دشمن همین را میخواهد.
انتهای پیام/آ


مذاکره ایران با امریکا چیزی شبیه طنز

برچسب ها: دفاع مقدس ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.