ملی پوش تنیس روی میز کشورمان با شکست حریف هنگ کنگی در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی مدال خود را قطعی کرد.

قطعی شدن مدال برنز  تنیس روی میز توسط نوشاد عالمیان پس از 52 سالبه گزارش  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، نوشاد عالمیان در سومین بازی خود مقابل  حریف هنگ کنگی اش  در رقابت های انفرادی تنیس روی میز بازی های آسیایی 2018 جاکارتا  با نتیجه 4 بر 1 به پیروزی رسید  تا  مدال برنز خود در این رقابت ها را قطعی کند. 

نوشاد عالمیان بازی را با باخت در گیم اول آغاز کرد و با برد به پایان رساند او در گیم اول با نتیجه 11 بر 6 شکست خورد و در ادامه به ترتیب با نتایج   11 - 8 ،12 - 10 ،  12 - 5 و 11 - 8 به پیروزی رسید.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

عالمیان با  برد مقابل حریف هنگ کنگ  مدال برنز تاریخی خود را قطعی کرد و به نیمه نهایی راه یافت. 

ایران در بازی های آسیایی  فقط دو بار موفق به کسب مدال برنز در این رشته شده بود ؛که عالمیان سومین مدال را به نام خود ثبت کرد. اولین مدال ایران در تنیس روی میز در بازی های آسیایی متعلق به هوشنگ بزرگ زاده ( مدال برنز ) در پنجمین دوره بازی های آسیایی تایلند بود. 

عالمیان پیش از این مقتدرانه برابر کره جنوبی  و ویتنام  به پیروزی رسیده بود. دیگر نماینده کشورمان نیما عالمیان در مرحله یک هشتم نهایی مقابل ژاپن باخت و از دور رقابت های آسیایی حذف شد.


بیشتر بخوانید:صعود نوشاد عالمیان به دور دوم مسابقات انفرادی تنیس روی میز بازی های آسیایی


انتهای پیام/

مسجل شدن مدال برنز نوشاد عالمیان در بازی های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار