امام جمعه الشتر گفت: به واسطه وحدت و همدلی می‌توان به سوی تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران حرکت کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر با اشاره به اینکه اگر مسئله غدیر به فراموشی سپرده نمی‌شد دنیای اسلام به بی ثباتی نمی‌رسید، اظهار داشت: اگر غدیر فراموش نمی‌شد امروز در دنیا شاهد نامهربانی و ناسپاسی نبودیم؛ حوادث تلخ بعد از رحلت پیامبر به واسطه اشخاصی رخ داد که به موقع تشخیص ندادند و بصیرت به خرج ندادند.

وی با بیان اینکه امروز خیلی از اتفاقات به نام دنیای اسلام رخ می‌دهد و حاکمان مسلمان کشی راه انداخته اند، تصریح کرد: برخی به واسطه این جنگ‌ها هم فروش ادوات جنگی را دارند و هم اقتصاد کشورشان را به واسطه جنگ و فروش تجهیزات جنگی رونق می‌دهند، در مقابل از اسلام چهره‌ای خشن و بی منطق ارائه می‌کنند.

امام جمعه الشتر با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران ظهور کرد تا به سمت آرمان‌های غدیر به پیش برویم، افزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان مدافع غدیر و پیام رسان غدیر برای انسان‌های پاک سرشت تبلیغ می‌کند، نظام جمهوری اسلامی پشت ولایت است.

حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه روسای قوا و بخش‌های مختلف باید پشتیبان هم و کمک حال یکدیگر باشند، گفت: همه با هم باید به دولت کمک کنند؛ ساختار این نظام به گونه‌ای است که تحقق آرمان‌های نظام توسط قوای مجریه، مقننه و قضاییه قابل اجرا است.

وی ادامه داد: همه باید در وسط میدان باشند و دولت و دولتمردان را یاری کنند، به واسطه وحدت و همدلی است که به سمت آرمان‌های نظام گام برمی‌داریم.

امام جمعه الشتر در بخش دیگری از سخنان خود به روز خانواده اشاره کرد و گفت: رسیدگی به خانواده جلوی خیلی از معضلات اجتماعی را می‌گیرد، باید در راستای تکریم و تعالی خانواده برنامه ریزی شود.

انتهای پیام/د

آرمان‌های انقلاب با وحدت و همدلی محقق می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.