نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب گفـت: تصویب نهایی لایحه منطقه آزاد تجاری، توسعه، پیشرفت و رونق اقتصادی قصرشیرین را به همراه دارد.

پایان انتظار چندین ساله تصویب منطقه آزاد قصر شیرینبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه   تجری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخورداری قصرشیرین از 2 مرز رسمی و بین المللی پرویزخان و قصرشیرین گفـت: تصویب نهایی لایحه منطقه آزاد تجاری، توسعه، پیشرفت و رونق اقتصادی قصرشیرین را به همراه دارد.

 فرهاد تجری روز جمعه در آئین واگذاری زمین به 135 خانوار مستاجر با تبریک به مردم قصرشیرین به مناسبت تصویب کلیات لایحه منطقه آزاد تجاری در مجلس شورای اسلامی افزود: تصویب منطقه آزاد تجاری نتیجه اجماع مجمع نمایندگان و یکی از مطالبه های اصلی آن ها در جریان سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه بود که با وجود نادیده گرفتن آن در لایحه مناطق هفتگانه مطرح شد.

وی ادامه داد: با تصویب این طرح از سوی دولت و الحاق آن به لایحه مناطق هفتگانه ، هفته گذشته شاهد تصویب کلیات آن در مجلس بوده ایم و قرار است تصویب نهایی آن در هفته آینده در صحن علنی مجلس با اجماع بسیار خوب نمایندگان انجام شود که این یک اتفاق بسیار خجسته و مهم برای استان کرمانشاه و شهرستان قصرشیرین است و شاهد حضور سرمایه گذاران در این منطقه خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به این که شهر قصرشیرین جای گسترش دارد ، از استاندار کرمانشاه خواست تا مشکل مردم حاشیه نشین 'پالی آباد و قصرجدید' را رفع کند.

انتهای پیام/ز

واگذاری زمین به 135 خانوار مستاجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.