سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان عمان گفت: بازی‌های  تیم ملی ایران در رده‌های نوجوانان و بزرگسالان در سطح آسیا معروف است.

بازی های تیم ملی نوجوانان ایران در آسیا معروف است یعقوب الصباحی سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان عمان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از تیم ملی ایران که سال گذشته به جام جهانی نوجوانان صعود کرد، اظهار کرد: بازی های  تیم ملی ایران در رده های نوجوانان و بزرگسالان در سطح آسیا معروف است و  آنها خیلی خوب بازی می کنند.

او در باره اینکه تیم ملی عمان همواره یکی از قطب های فوتبال پایه بوده است به خصوص در رده نوجوانان بود و هدف جهانی شدن دارند یا نه! گفت:  از این بازیکنانی که شما می گویید ما در رده نوجوانان و جوانان داریم. 

سرمربی تیم ملی نوجوانان عمان درباره هدف این تیم در بازی های آسیایی تصریح کرد: ما با اردن، کره شمالی و یمن در بازی های آسیایی هم گروه هستیم و همه تلاش خود را می کنیم که به جام جهانی نوجوانان صعود کنیم. 

الصباحی درباره اینکه فوتبال عمان در رده بزرگسالان چند سالی ازسطح اول فوتبال عقب مانده است، اظهار کرد: تیم ملی بزرگسال قصد دارد با اردن و لبنان بازی تدارکاتی انجام بدهد و امیدواریم که تیم ما در جام ملتهای آسیا به موفقیت دست یابد. 

سرمربی تیم ملی عمان درباره ارزیابی اش از بازی برابر تیم ملی نوجوانان ایران و اینکه به هدفش در این بازی رسید، گفت: هر بازی برای خود منفعتی دارد و ما هم به خواسته خود در این بازی رسیدیم. 


بیشتر بخوانید: تیم ملی نوجوانان ایران ۲ - ۱ عمان / پیروزی شاگردان چمنیان در مصاف تدارکاتی


انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تیم ملی  نوجوانان عمان درباره  تیم ملی ایران 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار