رئیس هیئت جودو استان اصفهان از تقدیر ۳ بانوی جودوکاراصفهانی که هفته گذشته در مسابقات کشوری به نشان طلا دست پیدا کردند ، خبر داد.

حمید عصارزادگان رئیس هیئت جودو استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،درباره جایگاه جودو استان در کشور اظهار داشت: خوشبختانه سال گذشته تیم جودو استان اصفهان در کشور به مقام دوم دست یافت این درحالی است که سال‌های پیش‌تر جایگاه استان اصفهان در کشور رتبه های پنجم و ششم بود ولی سال گذشته با تلاش های انجام شده به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کردیم. همچنین هفته گذشته در حوزه بانوان در مسابقات کشوری سه نشان طلا کسب کردیم که از این نشان آوران در هفته آینده تقدیر خواهد شد.

وی پیرامون فعالیت‌های هیئت جودو در رده‌های پایه افزود : خوشبختانه با فعالیت های انجام گرفته و همکاری اداره آموزش و پرورش شمارجودوکاران رده های پایه استان اصفهان نسبت به سال ۹۴ چهار برابر شده است و این نشان دهنده آینده روشنی است که در انتظار ورزش جودوی استان اصفهان است.

رئیس هیئت جودوی استان اصفهان به فضای آرام در ورزش جودو استان اشاره کرد و گفت: درگذشته اختلافات سلیقه‌ای و فکری باعث ایجاد تنش‌ها و درگیری‌هایی می شد؛ خوشبختانه امروز از آن تنش‌ها خبری نیست و جودو اصفهان فضای آرامی را تجربه می‌کند تا زمینه را برای رشد و شکوفایی هرچه بیشتر ورزشکاران اصفهانی فراهم کند. به طور کلی باید گفت هیچ چالشی بر سر راه ورزش جودو اصفهان وجود ندارد و باید از این بابت خدا را شکر کرد و من امیدوارم که این فضا همچنان باقی بماند.

انتهای پیام/م

آینده روشنی است در انتظار ورزش جودوی استان اصفهان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.