مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: در 48 ساعت آینده در برخی نواحی استان وزش باد شدید و بارش رگباری و سیلاب مسیل ها ورودخانه های فصلی پیش‌بینی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، غلامرضا حسنی غربا مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت : بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای طی 48 ساعت آینده در برخی نقاط وزش باد شدید پیش بینی می شود که در نقاط جنوبی و شرقی استان با گرد و خاک همراه است.

وی با اشاره به پیش بینی افزایش ابر در بیشتر نقاط استان سمنان، افزود: در ارتفاعات و نواحی شمالی استان از عصر امروز تا اوایل صبح روز یک شنبه، مه آلودگی دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان تصریح کرد: با توجه به پیش بینی احتمال بارش های رگباری در پی افزایش ابر از عصر یکشنبه، وزش باد شدید نیز برای بیشتر نقاط استان رخ خواهد داد.

وی با اشاره به کاهش سه تا 6 درجه سانتی گراد دمای هوا در سه روز آینده اظهار کرد: این روند خنک شدن و کاهش دما تا روز چهارشنبه در استان سمنان ادامه می یابد.

غربا عنوان کرد: با احتمال بارش های رگباری به ویژه به صورت شدید در نقاط مرتفع ، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی پیش بینی می شود.

بیشینه و کمینه دمای شهر سمنان امروز 35 و 31 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

انتهای پیام / ز

سمنان از برکت باران بهره مند می شود

برچسب ها: هواشناسی ، آب وهوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.