سخنگوی سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی گفت: اگر بدشانسی نصیب مان نمی‌شد، می‌توانستیم به جای سه مدال با پنج مدال به کشور بازگردیم.

تیمور غیاثی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره عملکرد ملی پوشان دوومیدانی در بازی های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: توانستیم با مدیریت و برنامه ریزی صحیح برای ورزشکاران و برگزاری اردوهای مختلف بهترین نتایج تاریخ دوومیدانی را در جاکارتا کسب کنیم. قصد داریم با توجه به این موضوع همین نفرات را برای مسابقات قهرمانی آسیا حفظ کنیم تا بتوانیم نسبت به دوره گذشته قهرمانی آسیا که در هندوستان چهار طلا کسب کردیم مدال های بهتری را بدست بیاوریم.

او ادامه داد: به نظرم سجاد مرادی هنگامی که برای کشورمان در مسابقات مختلف شرکت می کرد، مدال های ارزشمندی برایمان کسب می کرد و اکنون هم با توجه به مدال های طلا و نقره ای که شاگردانش در اندونزی تصاحب کردند، نشان داد مربی شایسته و با لیاقتی است. او بر خلاف مربیان خارجی بدون چشمداشتی برای موفقیت ورزش زحمت کشید و عملکرد او واقعأ جای تقدیر و تشکر دارد. از این پس می خواهیم از مربیان ایرانی بیشتر حمایت کنیم تا بتوانیم امثال مرادی های زیادی را در کشورمان رشد و پرورش دهیم.

غیاثی تصریح کرد: با توجه به نتایج یک سال اخیر دوومیدانی در رویدادهای گوناگون باید بیشتر از گذشته به خرد جمعی بها دهیم تا بتوانیم این رویه را ادامه دهیم. در ضمن امیدوارم مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بیشتر به دوومیدانی توجه از ما حمایت کنند تا بتوانیم به اهدافی که برای خودمان ترسیم کرده ایم همچنان ادامه دهیم. خیلی خوشحالم که به وعده ای که داده بودیم عمل کردیم سه مدال کسب کردیم. هر چند که اگر بدشانسی نصیب مان نمی شد می توانستیم به جای سه مدال با پنج مدال به کشور بازگردیم.

سخنگوی سازمان تیم های ملی دوومیدانی درباره عملکرد ضعیف حسن تفتیان در جاکارتا گفت: درست است تفتیان با استعداد است و در سال گذشته قهرمان آسیا شده اما با این وجود نتوانست نسبت به هزینه هایی که برایش صورت گرفته بود درخشان ظاهر شود. پس از اتمام مسابقات ما از مربی او گزارش خواستیم و قرار شده به ما گزارش دهد تا در سازمان تیم های ملی این مسئله را بحث و تبادل نظر کنیم. انتظار ما این بود تا لااقل در دوی 100 متر جزء سه نفر برتر قرار گیرد اما از پس این کار ساده هم بر نیامد. با این اوصاف بعید به نظر می رسد که بخواهیم با مربی او ادامه همکاری بدهیم.

غیاثی در رابطه با طلای حدادی هم گفت: باید بگویم حدادی ورزشکاری بزرگ در آسیا و جهان است و از همان اول هم مشخص بود که سایر پرتابگران باید برای کسب مقام های دوم و سومی تلاش کنند .خیلی خوشحالم که او توانست با پرتابی قابل تحسین هم چهارمین طلای متوالی اش را در بازی های آسیایی صید کند و هم نامش را در ورزش ایران جاودانه کند. ما از عملکرد مربی او رضایت داریم و قصد داریم در جلسه سازمان تیم های ملی چنانچه مقدمات کار فراهم باشد اسپانسر پيدا كنيم با این مربی کار بلد تا المپیک 2020 ادامه دهیم و شک ندارم که با حفظ همین روند حدادی می تواند مانند المپیک لندن در توکیو هم شگفتی سازی کند.


بیشتر بخوانید:

مرادی: هدفم کسب مدال طلای مسابقات دوی بازی‌های آسیایی بود

ابهام در ادامه همکاری مربی تفتیان با فدراسیون دوومیدانی

حدادی: سعی کردم مثل یک سرباز کوچک پرچم ایران را به اهتزاز درآورم


انتهای پیام/

اظهارات غیاثی پس از درخشش دوومیدانی کاران در بازی های آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار