رییس آموزش و پرورش عشایر خوزستان گفت: 60 دستگاه رایانه در میان مدارس عشایری استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید قنبری، رییس آموزش و پرورش عشایر خوزستان با اشاره به پیگیری‌های انجام شده از طریق اعتبارات دفتر عشایری کشور و علیرغم همه تنگناهای مالی و فشارهای اقتصادی بیان داشت: موفق به اختصاص بیش از 250 میلیون تومان اعتبار به منظور خرید لپ‌ تاپ و رایانه برای دانش‌آموزان مناطق عشایری شدیم.

وی به خریداری 50 دستگاه لپ‌تاپ و 10 دستگاه رایانه رومیزی برای این دانش‌آموزان اشاره و تصریح کرد: این اقدام برای بهره مندی دانش‌آموزان از فرصت‌های برابر در راستای عدالت آموزشی است و می توانند مانند یک دانش‌آموز در شهر از فناوری و تکنولوژی استفاده نمایند.

قنبری اذعان داشت: این رایانه‌ها براساس آماری که از مناطق استخراج کردیم و متناسب با جمعیت دانش‌آموزان در مناطقی مانند اندیکا و رامهرمز توزیع شدند.

رییس آموزش و پرورش عشایر خوزستان با بیان اینکه با توزیع این رایانه‌ها توانستیم بخشی از نیازهای دانش‌آموزان را از نظر امکانات سخت‌افزاری برطرف نماییم اظهار کرد: اگر این روند را ادامه دهیم می‌توانیم نگرانی دانش‌آموزان در حوزه فناوری و کار با آن را کاهش دهیم و به سمتی حرکت کنیم که دانش‌آموزان مناطق محروم نیز مانند مناطق شهری از امکانات مناسب بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/گ

ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.