فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: قاتل فراری را که یکی از بستگان خود را به قتل رسانده بود، در کم تر از 6 روز در کلانشهر اهواز شناسایی و دستگیر کرد.

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به کشف جسد سوخته در یکی از مناطق حاشیه کلانشهر اهواز در تاریخ 3 شهریور ماه سال جاری گفت: شناسایی هویت متوفی و کشف جزئیات پرونده در دستور پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اذعان کرد: پلیس آگاهی استان با بکارگیری توان علمی و روش های نوین کشف جرم پس از تلاش های مستمر موفق شد قاتل به هویت "ع – س" را که از بستگان مقتول بود شناسایی کرده و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر نمایند.

سردار عباس زاده به بازجویی ها و تحقیقات فنی پلیس از متهم اشاره کرد و گفت: با تحقیقات پلیس پرده از راز جنایت برداشته شد و متهم ضمن اعتراف به قتل ارتکابی انگيزه قتل را اختلاف قبلی عنوان کرد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهم در بیان جزئیات این قتل گفت پس از مشاجره لفظی با قمه چند ضربه به مقتول وارد و سپس با روسری خفه اش کردم و سپس جسد را به یکی از مناطق حاشیه برده و آتش زدم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: متهم پس از تشكيل پرونده به منظور سير مراحل قانونی راهی مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/گ

دستگیری قاتل فراری

برچسب ها: قتل ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.