معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سمنان با توجه به اینکه در آستانه جشن عاطفه‌ها قرار داریم، گفت: فرزندان محسنین و طرح شفا از یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی حامیان خود بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، قوسی معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سمنان محمد قوسی بابیان اینکه به دنبال جذب حامیان برای فرزندان محسنین و ایتام هستیم گفت: چتر حمایتی پنج هزار حامی بر سر ۹۶۰ یتیم استان گشوده است.

وی در ادامه افزود: چتر حمایتی پنج هزار و ۲۲۸ حامی بر سر ۹۶۰ نفر از یتیمان استان سمنان گشوده شده است و  با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم تهیه لوازم‌تحریر و کمک‌هزینه تحصیلی افراد تحت پوشش کمیته امداد با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود تا با کمک خیران و حامیان بتوانیم فرزندان مددجویان، محسنین و ایتام را از تحصیل بهره‌مند کنیم.

قوسی بابیان اینکه به هر یتیم در طرح اکرام ایتام ۲۵۰ هزار تومان نقدی و ۶۰ هزار تومان غیر نقدی پرداخت می‌شود، تصریح کرد: درمجموع دو هزار و ۹۱۱ حامی در طرح محسنین ماهانه ۶۰ هزار تومان نقدی و غیر نقدی به یک هزار و ۹۷۲ نفر از فرزندان معنوی خود کمک می‌کنند.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه طی پنج‌ماهه نخست سال جاری حامیان بالغ‌ بر دو میلیارد و ۹۳۲ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند  ابراز داشت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۷۱ درصدی را نشان می‌دهد که امیدواریم باهمت بلند این حامیان بتوانیم در راستای ارتقا آموزش و بهره‌مندی از تحصیل یتیمان گام‌های ارزشمندی برداریم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه جشن عاطفه‌ها قرار داریم و سرفصل‌های کمک‌تحصیلی فرزندان یتیم و محسنین در دستور کار قرار دارد که بر این اساس فرزندان محسنین و طرح شفا از  یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی حامیان خود بهره‌مند شدند.

محمد قوسی بابیان اینکه طی پنج‌ماهه سال گذشته حامیان فرزندان محسنین و اکرام ایتام یک میلیارد و ۷۱۵ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند عنوان کرد: در طرح اکرام ایتام نیز حامیان یک میلیارد ۸۹۲ میلیون تومان برای فرزندان خود هزینه کردند.

انتهای پیام / ز

چتر حمایتی ۵۰۰۰ حامی بر سر ۹۶۰ یتیم استان سمنان گشوده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.