سیاست‌های جنگ‌افروزانه ملک سلمان برای برادرش در لندن گران تمام شد

عده‌ای از معترضان هنگام عبور شاهزاده احمد بن عبدالعزیز آل سعود از یکی از خیابان‌های لندن با سر دادن شعارهایی خواستار سرنگونی آل‌سعود شدند.

اقدامات ملک سلمان برای برادرش در لندن دردسرساز شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، عده ای از معترضان هنگام عبور شاهزاده احمد بن عبدالعزیز آل سعود، برادر ملک سلمان (پادشاه عربستان) از یکی از خیابان‌های لندن با سر دادن شعارهایی خواستار سرنگونی حکومت آل سعود شدند.

فعالان در اینترنت ویدئویی منتشر کرده اند که عده ای از معترضان به دولت سعودی, در یکی از خیابان‌های لندن تجمع کرده‌اند و خواستار سرنگونی حکومت آل سعود می شوند. این افراد هنگام عبور شاهزاده احمد بن عبدالعزیز آل سعود از این خیابان و رفتن داخل یک هتل علیه آل سعود شعار می دادند. شاهزاده بن نواف، سفیر عربستان در انگلیس, شاهزاده احمد بن عبدالعزیز را همراهی می کرد که با شماری از معترضان روبرو شدند. نگهبانان تلاش کردند معترضان را دور کنند اما سماجت آنان باعث شد این دو شاهزاده بایستند و با معترضان گفتگو کنند. یکی از معترضان خواستار توقف جنگ در یمن شد و بمباران کودکان را در این کشور جنایت دانست. یک بحرینی نیز خواستار آن شد که دولت سعودی به منامه فشار آورد تا امکان درمان را برای حسن مشیمع، زندانی بحرینی فراهم آورد. حسن مشیمع هفتاد سال دارد.

شاهزاده احمد بن عبدالعزیز آل سعود در پاسخ این فعالان گفت همه خاندان آل سعود به آنچه در جنگ یمن اتفاق می افتد, ارتباط ندارند و کسانی که به این اتفاقات مرتبطند, مسئولان کنونی عربستان یعنی پادشاه و ولیعهد او هستند. این فعالان شعار می دادند «مرگ بر آل سعود». یکی از فعالان به این شاهزاده سعودی گفت آل سعود کودکان یمن را در روز عید قتل عام می کند.

انتهای پیام/

اعتراض به سیاست‌های آل سعود در لندن

برچسب ها: عربستان ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
بلاخره سرنگون میشه شک نکنید زیاد دور هم نیست بن سلمان دربدر خواهد شد این یک حقیقت هست خونی که بی گناه ریخته میشه حتما عواقب بدی داره اینو تاریخ اثبات کرده۰۰۰
آخرین اخبار