معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: دوازدهمین دوره نمایشگاه بزرگ کتاب در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برپا می‌شود.

علی نواداد، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: همانند روال سال‌های گذشته و با تدوین برنامه‌های لازم و مناسب دوازدهمین دوره نمایشگاه بزرگ کتاب در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل از تاریخ یک تا 6 مهر ماه برپا می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت ارتقای فرهنگی جامعه بیان کرد: جامعه نیازمند ترویج فرهنگ کتابخوانی است و در این زمینه برگزاری این نمایشگاه‌ها نقش بسیار حائز اهمیتی ایفا می‌کند که به همین دلیل در برگزاری این نمایشگاه به عنوان یک شاخصه ارزشمند و مهم باید نگریسته شود و این نمایشگاه یکی از باکیفیت‌ترین نمایشگاه برگزار شده در استان باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: هماهنگی‌های لازم در ارتباط با برگزاری نمایشگاه کتاب به عمل آمده و این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای ارتقای فرهنگی جامعه با دسترسی آسان به کتاب‌های مورد نیاز و مطابق با علایق است که امیدواریم از این فرصت به نحو احسن استفاده شود و مشکلات موجود در این زمینه مورد توجه واقع شود.

نواداد بیان کرد: این نمایشگاه با 140 غرفه آماده خدمات‌رسانی مطلوب به عموم مردم خواهد بود و نکته قابل توجه حضور 300 ناشر معتبر کشوری و استانی در این نمایشگاه خواهد بود و تلاش بر افزایش حضور کمی و کیفی ناشران است تا بتوانیم از این طریق علم را با استفاده از ظرفیتها به جامعه تزریق کنیم.

وی تصریح کرد: از متولیان اجرایی این نمایشگاه انتظار می‌رود تا نهایت سعی و اهتمام خود را برای اجرای هر چه باشکوه و منظم این نمایشگاه به کار گیرند تا کیفیت این نمایشگاه در حد مناسب و قابل قبول باشد و بتوانیم در این زمینه با رفع مشکلات هر سال بهتر از سال قبل در برپایی این نمایشگاه مهم اقدام کنیم.

انتهای پیام/ع

حضور 300 ناشر معتبر کشوری و استانی در نمایشگاه بزرگ کتاب در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.