مدیرآموزش وپرورش ناحیه ۱ اهواز گفت: دروس هنر و تربیت بدنی مسهل آموزش و یادگیری دانش آموزان است، زیرا به راحتی می‌توان حین بازی خیلی از مسائل را مشاهده کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 اهواز بیان داشت: دوره 40 ساعته ضمن خدمت مهارت های عمومی تربیت بدنی ویژه آموزگاران پایه به منظور توانمند سازی همکاران در امر تدریس مهارت های مقدماتی حرکتی و جنبشی  در مقطع ابتدائی است.

وی افزود: یکی ازمزایای دوره این است که دانش آموزان ابتدایی بهتر شناسایی  واطلاعات کامل  قابل مشاهده آنان در یک جا ثبت می شود و در اختیار مسئولین و اولیاء قرار می گیرد.

موسوی اصل با اشاره به کمبود نیروی انسانی در درس تربیت بدنی عنوان کرد: این دوره آسیب های درس تربیت بدنی مقطع ابتدایی و کمبود نیروی انسانی را کاهش و تسهیل خواهد کرد، همچنین در عین حال به دلیل محدوده یت های قومیتی، فرهنگی وملی کشورویژه دختران می توان شما عزیزان این نقیصه را به نحو احسن  برطرف کنید.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 اهواز گفت: حضور به موقع ومستمر در کارگاه ها ودوره های تخصصی و عمومی دروس باید دراولویت کاری معلمان قرار گیرد و انتظار ما از شما عزیزان این است که با شرکت فعال در دوره 40 ساعته مهارت های عمومی درس تربیت بدنی تا بتوان جایگزین مناسبی برای مربیان تربیت بدنی در مقطع ابتدائی فعالیت کنید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۴ شهريور ۱۳۹۷
دو واحد کارورزی قدیم هم عالی بود مخصوصا برا دخترا .کلی خیاطی و بافندگی و...یاد گرفتیم