عبدالکاظم طالقانی اعلام کرد، کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال ایران قراردادش را امضا کرده و به همین دلیل در تمرینات تیم ملی حاضر می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از توافقات میان فدراسیون فوتبال ایران و کارلوس کی روش برای ادامه همکاری، نخستین مرحله اردوی آماده سازی پیش از جام ملت‌های آسیا از ۱۱ شهریور آغاز و قرار است تا ۲۱ شهریور ادامه داشته باشد و تیم ملی در بیستم همین ماه به مصاف شاگردان هکتور کوپر در تیم ازبکستان برود.

کی روش قراردادش را با فدراسیون فوتبال امضا کرده است

کی روش که دوشنبه شب میهمان عادل فردوسی پور بود، بیان کرد که توافقات خوبی با فدراسیون فوتبال ایران انجام شده، اما هنوز قراردادی بسته نشده و در حال پیگیری این موضوع هستیم، اما عبدالکاظم طالقانی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد که کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال ایران قراردادش را امضا کرده و به همین دلیل در تمرینات تیم ملی حاضر می‌شود.

او در این باره بیان کرد: کی روش قراردادش را با فدراسیون فوتبال تمدید کرده و حضور او روی نیمکت تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات قطعی است. نمی‌دانم چرا فدراسیون قرارداد کی روش را رسانه‌ای نکرده، اما او سرمربی تیم ملی ایران است و نگران نباشید!

طالقانی ادامه داد: وقتی کی روش در تمرینات حضور پیدا می‌کند، یعنی قراردادش تمدید شده و مشکلات خاصی وجود ندارد و او سرمربی تیم ایران در جام ملت‌های آسیا است.

گفتنی است، در چند روز گذشته، کی روش با لباس شخص در تمرین تیم ملی حضور یافت و به نظر می‌رسد با حل مشکلات، او دیگر با لباس ورزشی در پژوهشگاه صنعت نفت آغاز به کار کند.

جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات درحالی از دی ماه ۱۳۹۷ در دبی آغاز می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش در گروه D. با تیم‌های عراق، یمن و ویتنام همگروه است.


بیشتر بخوانید:تناقض کی روش در رفتار دوگانه با موارد خاص!/ پاداشی که سردار برای پشت کردن به تیم ملی گرفت

فهرست تیم ملی فوتبال برای اردوی شهریور مشخص شد

نگاه کی روش به جانشینان گوچی و سردار/ حالت آماده باش به کاوه، علیپور و تبریزی


انتهای پیام/

اظهارات طالقانی درباره وضعیت قرارداد کی روش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار