فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همزمان با دیگر استان‌های کشور و در آستانه ۳۸ مین سالگرد دفاع مقدس رزمایش ۴۰ هزار نفری سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲ در آذربایجان غربی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران گفت: اگر امروز دشمن با تهاجم اقتصادی وفرهنگی در پی ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است و در پی تغییر رفتار و عملکرد نظام است باید بداند که، چون گذشته تیر‌های او به هدف نخواهد خورد و ذلت وخفت وپستی برایش خواهد ماند و فرزندان دلیر وشیر زنان وشیر مردان جمهوری اسلامی در مقابل تهدید‌ها وتحریم‌های آن‌ها ایستادگی خواهد کرد.


وی افزود: در مراحل بسیار سخت‌تر از وضعیت فعلی در نظام بوده وسخت‌ترین روز‌ها را با ولایت و رهبری امام خمینی و رهبر معظم در دفاع مقدس و تحریم‌ها گذرانده ایم.


سردار شهسواری گفت: با استقامت ۴۰ سال در مقابل استکبار جهانی وایادی داخلی وخارجی آن مبارزه کردیم و یک روز از این ۴۰ سال بدون مبارزه با استکبار سپری نشده است و تمام ایام مبارزه بر علیه ظلم وستم استکبار و با عدالت خواهی ،حق طلبی وهمراهی جمهوریت با اسلامیت بوده است چه در زمان امام خمینی وچه در زمان رهبریت مقام معظم رهبری ...


فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: همزمان با دیگر استان‌های کشور و در آستانه ۳۸ مین سالگرد دفاع مقدس رزمایش ۴۰ هزار نفری سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲ باحضور گردان‌های بیت المقدس وبا شعار وحدت، ایستادگی وپیشرفت در ارومیه برگزار می‌شود.

وی هدف کلی رزمایش را استمرار واستکمال رزمایش‌ها و ماموریت‌های قبلی بسیج ذکر کرد که در  این   موقعیت حساس تاریخی برگزار می‌شود وافزود: تقویت روحیه حمایت مردم از نظام ومایوس سازی دشمن از رخنه در نظام، تقویت روحیه بسیجیان دلاور وتقویت انسجام ملی را ازدیگر اهداف برگزاری این رزمایش است.

سردار شهسواری افزود: در این رزمایش برآنیم تا آمادگی وعزم جهادی بسیجیان برای پیگیری مطالبات عمومی وکمک به مسئولان در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم را با تاکید بر اردو‌های جهادی رزمایش، نشان دهیم و عزم راسخ بسیج برای مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمن، تبیین تفکر صیانت بسیج ازمردم ونقش منحصر بفرد بسیج در امنیت مردم را در کشور بنمایانیم و کارنامه دست آورد‌های ۴۰ ساله نظام را نشان دهیم.

سردار شهسواری با بیان اینکه مرحله نخست این همایش از ۹ ام تا ۲۹ شهریور ماه با حضور بسیجیان در قالب اردو‌های جهادی در استان‌ها برگزار می‌شود افزود: در این مرحله ۳۰۲ گروه جهادی با ۶۵۰۰ دانشجو ودانش آموز در زمینه‌های سلامت، بهداشت، آموزش ودامپزشکی ماموریت خود را انجام می‌دهند.

وی با  اشاره به اینکه  مرحله دوم رزمایش روز‌های ۲۲ و ۲۳ شهریور ماه برگزار می‌شود افزود: این مرحله با فراخوانی ۳۴ گردان بیت المقدس در ۱۷ شهرستان استان آغاز می‌شود پس از آن این گردان‌ها با ستون کشی، اردوکشی در مکان‌های خاص واردوگاه‌های مشخصه مستقر شده در کلاس‌های مربوطه تحت آموزش‌های خاص قرار می‌گیرند ودر ادامه راهپیمایی شبانه بعد از برنامه دعای کمیل برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی یادآور شد: در مرحله سوم وپایانی این رزمایش که روز ۵ مهرماه در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود تجمع ۴۰ هزار نفری بسیجیان خواهر وبرادر استان به مناسبت ۴۰ مین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن ورزشی تختی ارومیه با هماهنگی قرارگاه امام هادی و ۴ قرارگاه مرزی استان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ح


برگزاری رزمایش محمد رسول الله ۲ در ارومیه

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.